• PCO20

ARG!!!!

Nu börjar jag bli arg.. min längtan börjar bli enorm.. jag börjar må skit rent ut sagt.

Just eftersom INGET HÄNDER.

Över ETT ÅR har gått och jag har inte fått någon egen mens, ingen ägglossning. Fick två kurer provera + pergo i våras, som gav mig mens men ingen ägglossning.. DET ÄR ALLT JAG FÅTT PÅ ETT ÅR.

Är fullt normalviktig, lever ett bra liv, varför får jag inte prova något annat?

Jag vill prova puregon! Kan jag kräva att få prova det? Har inte ens fått en ny tid till läkaren... fyfan

• Svar på tråden ARG!!!!
  • Tanya82

Byt läkaren, din läkare verkar inte bry sig... Jag är inte heller överviktig och lever normalt liv. Under ett år gick jag några gånger till min gamla läkare och inte kunde få någon behandling, han bara sa till mig att mina äggstockar har lagt av för att jag har blivit äldre ( jag är 27) . Löjligt:)
    Men nu går jag till en gynekolog som mycket mycket bättre....

• PCO20

Åhh att det ska behöva vara så!

Förlåt om jag lät arg förresten! Vart så förbannad bara!

FÖRHOPPNINGSVIS så blir det puregon nästa gång, men om det inte blir det så tänker jag byta... om det hjälper?!

Blir dock arg och ledsen

• Vårflickan84

byt läkare.
    bor du i stockholm?

• PCO20
    Vårflickan84 skrev 2009-10-08 11:22:15 följande:
    byt läkare. bor du i stockholm?
    Nää.. långt ifrån
  • Vårflickan84
    PCO20 skrev 2009-10-08 20:31:43 följande:
    Nää.. långt ifrån
    annars kunde jag rekommenderat en läkare som går fort fram.
    men kolla runt lite där du bor efter en annan läkare.
  • LiselottePCOS

Byt mottagning, stå på er. Vården av kvinnor med PCOS skiljer från landsting till landsting tyvärr, skulle vara bra om det fanns ett nationellt handlingsprogram.

Jag fick själv tjata och ta egna intativ för att komma någon vart när det var aktuellt med syskonförsök i våret liv.

Hela tiden har jag bevkat mina intressen vad det gäller PCO/S. Läst om PCO/S frågat och ifrågasatt det läkare sagt. Brukar säga för att vara " sjuk" måste man vara frisk. Säger man inget händer inget, tvärr. Vart genom att jag var besviken och arg fick jag mitt engemang i att sprida kuskap om PCO/S.

Titta gärna in i min blogg:
    blogg.passagen.se/liselottepcos/

Samt på Patientföreningen för PCO och PCO-S hemsida
    (www.pco-s.com). Föreningen har fler kontaktpersoner som ni kan kontakta antingen via telefon eller email. Skriv till föreningen på info@pco-s.com.

Svar på tråden ARG!!!!