• lookie

Donera ägg vid IVF

Jag har funderingar på att göra IVF utomlands och då dela med mig av mina ägg samtidigt, min fundering är i fall det finns någon som är intresserad av detta? Tar gärna emot synpunkter, är ny på området.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-08 20:52
    Jag är inte jätte påläst på området IVF men för min del är behandling av självisk karaktär då jag vill få en dotter men samtidigt göra något bra. Alltså tänker jag inte genomgå mer än en behandling. Jag har redan tre fina pojkar så skulle det inte lyckas så får det vara.

• Svar på tråden Donera ägg vid IVF
  • Heureka

Jag har ingen aning om dina kunskaper eller erfarenheter kring IVF, men jag delar med mig av min spontana tanke. Vill du inte spara dina ägg själv tills du vet att du blivit gravid. Kanske behöver du några insättningar innan det lyckas och då kan det ju vara skönt att slippa genomgå behandlingarna och plocket ytterligare gånger.

Men tanken att donera är bra!!! Jag ska själv se över mina möjligheter att donera, men först ska lill-jäntan bara ut. Det är inge fel på mina ägg, så jag hoppas att jag får dela med mig och hjälpa andra.

Vem kan stoppa mig nu när jag bara rullar fram BF 11/1-10
Svar på tråden Donera ägg vid IVF