vilka har blivit gravida utan hjälp efter 2,5 år?
Jag vill se om några blir gravida "av sig själva" efter lång väntan... 2,5-3 år... är hoppet ute, eller kan jag fortfarande troa på att vi ska bli gravida nån gång?
Tack för svar!
/Fru E
Jag vill se om några blir gravida "av sig själva" efter lång väntan... 2,5-3 år... är hoppet ute, eller kan jag fortfarande troa på att vi ska bli gravida nån gång?
Tack för svar!
/Fru E
Min syster blev gravid efter 4 års försök.
De har varit på utredning å det var inte något fel alls på någon av dem.
Hej!
Vi lyckades på naturlig väg efter 4 år av utredning, endometrios, dåliga spermier, ett flertal Pergokurer, två inseminationer, två ivf/icsi och ett tvilling-missfall... Väntade på att få göra vårt första FET när mensen plötsligt uteblev
Lycka till!
Kram från Emm vecka 37
verkligen lustigt att det bara kan hända efter så lång tid...
Hej!
Vi lyckades efter ca 2år av PCO, utredning, hormontabletter osv. Vi tog ett uppehåll med alla tabletter ett par månader för vi orkade inte längre. Hade ett "normalt" förhållande istället
Vi skulle börja igen bara mensen kom. Men den kom inte! Och nu är jag i v. 19+2!!
Så det kan funka av sig självt till slut!
Lycka till!
Vilka härliga berättelser, blir alldeles tårögd. Hoppas snart att jag får vara gravid och att det får gå bra för en gångs skull. Kram på er!!
Jättebra tråd! Den inger hopp.
/N (inte så ny längre...)
jo ,hopp var rätta ordet, nykomlingen2!
puffar lite...!
verkar inte som om några fler nappar här..?
Hej på er! Jag blir lite hoppfull igen då jag läser era inlägg. Själv har vi försökt i över 2 år. Utredningen visar inga fel. Vi vill så gärna bli föräldrar nu. Lycka till Fru E och alla andra!
Kikade in i ditt krypin, Godisgalen...Lycka till!
Hej!
Håller själv och gå in på andra året av försök... Vi tragglar på...
Har slutat hålla koll på menscykel, äl, familjeliv och allt annat som gjorde mig galen *S*
Runt mig bara sprutar det ungar av arbetskamrater, syskon, sambons bror...
Skönt och läsa att det fortfarande finns hopp... Drar mig för utredning, vill ju så gärna att det ska gå "den vanliga vägen".
Hoppas verkligen att det blir bebisar till oss alla snart!
Kram
Tiny