Är så jävla trött på mina grannar!!
Är så sjukt ledsen på mina grannar nu, dom kan inte förstå att jag har ett barn och ett barn kan gråta på natten!!
Min dotter 13 månader har börjat vakna på nätterna och vill inte sova utan bara skrika, jag gör allt för att få henne tyst, gungar, vaggar, sjunger jag har badat henne för att hon ska somna, men hon vill inte utan bara gråter! När hon vaknat så är det första jag försöker med välling men det funkar inte alltid!! Det tar ibland upp till 2 timmar innan hon somnar om..
Nu har vi haft kontakt med hyresvärden 3 ggr och nu måste vi ha möten om det här för att komma på en lösning! Jag vart så arg när hyresvärden frågade om jag hade nått stöd! Jag sa till henne att jag är så jävla trött på alla fördomar man får som ungmamma och folk inte tror att man kan ta hand om sitt barn det är väll därför grannarna ringer!!
Jag sa även det, jag tänker inte flytta jag trivs i min lägenhet och det har fan inte vart några problem förut, hon kunde vara mer ledsen när hon var nyfödd!!
Som jag har uppfattade kan man inte bli vräkt av barnskrik heller, men sen vet jag inte!!
Några fler som vart med om samma och hur löste ni det? Om ni inte vart med hur hade ni gjort i min sits?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 13:25
OBS!
Det är inte så här varje natt ca 1 gång i veckan är det jag pratar om..