ninni84r skrev 2009-12-01 21:31:38 följande:
Gick ju inte så bra idag... Va inget som va i närheten av att vara klart där inte :( sen fick jag en sjukt otrevlig doktor!!Hon va jättekort "Nej det är inget som är stort nog!" Okej, vad gör vi nu frågade jag "Vet inte riktigt!... Nu har vi iaf snart stängt!" Då la sig sköteskan i och sa att det är ju bara 1 dec och att vi skulle ju kanske hinna med en omgång till.. "Nej" sa hon bara då. Sen frågade hon om jag haft egen mens ngn gång, och när jag berättat att jag haft egen typ en gång när jag va 14 så sa hon "Ja vi kan ju hoppas att det kommer en nu själv då"Va!? Varför skulle det efter 10 år helt plötsligt komma igång av sig själv?!Jaha om det mot all förmodan gör det vad ska jag göra då frågade jag (jag fick ju fråga allt själv, dra ur henne infon och komma med egna förslag typ...) "Nja då borde vi ta ett blodprov" svarade hon då iaf."Okej ska jag ringa då lr" "Tnja, det kan du la göra..."Sen så frågade jag eftersom jag har recept på fler pergo om jag skulle börja en kur till då om den nu kom, och det kunde jag ju göra men då dubbel dos.Sen sa hon bara att jag skulle ringa igen efter trettonhelgen när de öppnar igen! Hon kunde inte ens ge mig en ny tid nu, utan ska först ringa i mitten av januari och då få en ny tid - och vem vet när det blir!Usch blir så trött när man får sånt bemötande... Man hade ju lite förhoppningar, och blev rätt ledsen när hon va så kort...!
ne ny faan för folk som henne, fattar inte varför en sån människa väljer detta yrket.
jag råkade oxå ut för en snäsig jäkel en gång och då fråga jag rakt ut vad hon har för problem och varför hon beter sig så här???? det hade hon inget bra svar på, blev nog lite snopen. sen fortsatte jag med att hon måste ju ändå förstå att man inte är inne i denna cirkeln för att det är kul så lite respekt hade ju suttit fint och passar det inte så skicka hit en annan läkare nu..
jag hade bytt om jag var du men först sagt ett och annat till henne så hon får sig en tankeställare hur hon behandlar folk och hur hon sårar ens känslor liksom