• Ekens

Ny i Nynäshamn med barn?

Hej!
    Bor i Nynäshamn och fick barn i slutet av september. Flyttade hit för drygt ett år sedan och har ännu inte träffat så många fler mammor att umgås med under mina mammaledighet. Undrar om det finns fler här som är i samma situation? Skulle var roligt att lära känna fler i Nynäshamn och kanske hitta någon/några promenad- eler fikakompis! Hör gärna av er!

• Svar på tråden Ny i Nynäshamn med barn?
  • anja1661

hejhej!
    vart i nynäs bor du??? själv bor jag i ösmo med man och två barn...försöker nu med en 3a oxå
    jag är 27 år...mina barn är 3 och 4år....

grattis till bebisen!

• Ekens

Tack! Jo, jag bor i södra Nynäs, Sandhamn...
    Kul med ännu en, lycka till! Min mans barn är 7 och 4, har dem varannan vecka... Är du hemma på dagarna eller jobbar du?

• eyz

Jag bor i Ösmo och har en son på 5 månader. Jag flyttade hit för ca 2 år sedan men känner bara folk från stallet och gamla jobbet.

Har planerat att gå på babycafé men har inte fått tummen ur än...

• Ekens
    eyz skrev 2009-11-04 22:40:20 följande:
    Har planerat att gå på babycafé men har inte fått tummen ur än...
    Hejsan!
    Var på babycafét i måndags, var jättemysigt (första gången för mig...). Det var några till som var där för första gången oxå. Ska förska gå på måndag igen, så gör det du med! Ska gå på förmiddagen.
  • anja1661
    eyz skrev 2009-11-04 22:40:20 följande:
    Jag bor i Ösmo och har en son på 5 månader. Jag flyttade hit för ca 2 år sedan men känner bara folk från stallet och gamla jobbet. Har planerat att gå på babycafé men har inte fått tummen ur än...
    får man fråga var i ösmo du bor??
Svar på tråden Ny i Nynäshamn med barn?