• Tessa17

Förslåg till 18 års firande?

Hej, min son fyller 18 om några veckor och vi funderar på någon slags kalas , han vill bjuda kompisar från skolan. Jag har funderat kanske på någon klub men alla hans kompisar är inte 18 än och så vett jag vet man måste vara 18 för att komma in på en disco klub eller köpa en drink. Hur har Ni firat Era tonåringar? Tack för hjälpen.

• Svar på tråden Förslåg till 18 års firande?
  • Majsan70

Vi kommer att hyra en lokal och dit kommer släkt o vänner o dit får även hans kompisar komma. Där blir det god mat o tårta och sen skall han gå ut o festa.

Tatueringsstudion kommer nog oxå att besökas den dagen tror jag.

• hexanmaria
    Majsan70 skrev 2009-10-22 17:19:05 följande:
    Vi kommer att hyra en lokal och dit kommer släkt o vänner o dit får även hans kompisar komma. Där blir det god mat o tårta och sen skall han gå ut o festa.Tatueringsstudion kommer nog oxå att besökas den dagen tror jag.
    Lunch och fika hemma på födelsedagen med familj,släkt och dom närmaste vännerna. Tattoo studio kl 11 på födelsedagen. Fest hemma med mat ,på helgen efter ( hon fyller år en måndag) med kompisar och efter det till den EFTERLÄNGTADE KROGEN
  • hexanmaria

Förlåt :) skulle ju inte vara "citat"

• Maskot

Sonen fyller 18 på en fredag. Vi ska träffa honom på afterwork och fira familjen, innan han sluter upp med kompisar och drar vidare till krogen. Det blir inget kalas för kompisar, men släkten kommer på söndagen och äter middag och firar.

Svar på tråden Förslåg till 18 års firande?