vi singel föräldrar som letar efter kärleken fortsättningen.
Jag är lite nyfiken på fortsättningen så jag lägger upp fortsättningstråden och hoppas på att folk hittar den..
Jag är lite nyfiken på fortsättningen så jag lägger upp fortsättningstråden och hoppas på att folk hittar den..
okej ni har 2 barn och han är pappa till 1 av dom då, Kan han ju kräva umgänge med sin son/dotter ja, men samtidigt kommer TR be om en utredning om hem förhållanden etc etc, och har han visat ilska på det viset ligger det i fatet för honom, för hur skall han sköta ett barn ensam om han får raseri utbrått, kan ju inte tvinga barn göra som man vill..barn är barn PUNKT !, så det kommer bli utredning via soc/FR och där kommer TR ta åt sig vad som har blivit sagt och uppmärksamat..
/Thomas
låter ju lite sjukt men ifs , han kan ju inte ha ensam umgänge med bebisen så förstår till viss del oxo hans tanke, låter som lite jobbig sits. kanske inte skall gå in för djupt in på saker här i tråden, ( bestämmer ju du ifs ) men har en del erfarenhet i bagaget ang vårdnads utredningar och sånt, Så vill du ha tips så fråga på, En viktig sak, prata ALDRIG skit om han, låt han stå för alla misstag, och ta det lungt så kommer du se att det kommer lösa sig bra och gå din väg..
/Thomas
han tänker mer på sin egen del, för han orkar inte ens rent krasst att ta hand om sonen , han själv säger att är sonen hos han så har han hjälp av andra.....
har ialla fall haft en bra dag med surr på jobbet, så härligt att se andra jobba när man själv är ledig, sen en tur till stan fynda byxor till sonen o en pulka o sen få se hans glada min..
Hej på er!
Har varit lite frånvarande här. Men ser att du skrivs mycket! Roligt!
Själv har jag nyss blivit frisk ifrån magsjuka.... Fy..
Hoppas allt är bra med er alla!
Eftersom den här tråden ev stänger efter idag har jag gjort en fortsättning:
www.familjeliv.se/Forum-3-31/m50206015.html
Hoppas vi syns där
Hm länge sen man skrev o hade koll i loggen så nu har man nog missat en del..