• Countryfreak

vi singel föräldrar som letar efter kärleken fortsättningen.

Jag är lite nyfiken på fortsättningen så jag lägger upp fortsättningstråden och hoppas på att folk hittar den..

• Svar på tråden vi singel föräldrar som letar efter kärleken fortsättningen.
  • ThomasKBA
    supermamman2 skrev 2010-01-20 19:39:44 följande:
    vi har gemensam o han vill ha sonen hälften helst allt, o dela syskonen åt...... soc har en utredning om sonen främst då pappan gjort saker i hemmet när han är själv med sonen , som att slänga sönder leksaker i väggen när sonen inte gör de han vill han har pratat med familjerätten o soc o fått veta var de står, o inte är det de han vill så därför skiter han i dom o går till rätten,

okej ni har 2 barn och han är pappa till 1 av dom då, Kan han ju kräva umgänge med sin son/dotter ja, men samtidigt kommer TR be om en utredning om hem förhållanden etc etc, och har han visat ilska på det viset ligger det i fatet för honom, för hur skall han sköta ett barn ensam om han får raseri utbrått, kan ju inte tvinga barn göra som man vill..barn är barn PUNKT !, så det kommer bli utredning via soc/FR och där kommer TR ta åt sig vad som har blivit sagt och uppmärksamat..

/Thomas

• PappaMajki
    ole dole doff skrev 2010-01-20 19:58:56 följande:
    ja just de ja, de sa du ja.. men ja tänkte liksom på insidan av underarmen där huden e lite tunnare,, där måste de väl kännas lite mer va??? e sugen på o göra nått där, men ja vet inte riktigt.. funderar lite på de.... är du nöjd än så länge då?
    jag tycker inte det men det är olika från alla. det jag tycker är värst är armbågen och magen.
  • ole dole doff
    PappaMajki skrev 2010-01-20 20:09:20 följande:
    jag tycker inte det men det är olika från alla. det jag tycker är värst är armbågen och magen.
    armbågen?? där trodde ja de skulle kännas minst men magen däremot kan ja tänka mig att de känns en del...
    men vill man va fin få man lida pin :p
  • supermamman2
    ThomasKBA skrev 2010-01-20 20:00:44 följande:
      okej ni har 2 barn och han är pappa till 1 av dom då, Kan han ju kräva umgänge med sin son/dotter ja, men samtidigt kommer TR be om en utredning om hem förhållanden etc etc, och har han visat ilska på det viset ligger det i fatet för honom, för hur skall han sköta ett barn ensam om han får raseri utbrått, kan ju inte tvinga barn göra som man vill..barn är barn PUNKT !, så det kommer bli utredning via soc/FR och där kommer TR ta åt sig vad som har blivit sagt och uppmärksamat..   /Thomas
    vi har en son som är 2 o nu kommer nästa som föds när som helst nu som också är hans barn, men han är bara intresserad av sonen skiter i bebisen helt, o vill sära på dom , plus att han bor hos sina föräldrar just nu
  • PappaMajki
    ole dole doff skrev 2010-01-20 20:19:54 följande:
    armbågen?? där trodde ja de skulle kännas minst men magen däremot kan ja tänka mig att de känns en del... men vill man va fin få man lida pin :p
    armbågen? nej desto benigare desto mer ont gör det. magen gjorde bara ont när det gick upp till revbenen.
  • ThomasKBA
    supermamman2 skrev 2010-01-20 20:36:59 följande:
    vi har en son som är 2 o nu kommer nästa som föds när som helst nu som också är hans barn, men han är bara intresserad av sonen skiter i bebisen helt, o vill sära på dom , plus att han bor hos sina föräldrar just nu

låter ju lite sjukt men ifs , han kan ju inte ha ensam umgänge med bebisen så förstår till viss del oxo hans tanke, låter som lite jobbig sits. kanske inte skall gå in för djupt in på saker här i tråden, ( bestämmer ju du ifs ) men har en del erfarenhet i bagaget ang vårdnads utredningar och sånt, Så vill du ha tips så fråga på, En viktig sak, prata ALDRIG skit om han, låt han stå för alla misstag, och ta det lungt så kommer du se att det kommer lösa sig bra och gå din väg..

/Thomas

• ole dole doff
    PappaMajki skrev 2010-01-20 20:47:48 följande:
    armbågen? nej desto benigare desto mer ont gör det. magen gjorde bara ont när det gick upp till revbenen.
    ja iofs, ja tänkte mer på att huden e så tjock på armbågen, o att de gör mer ont om huden e tunn, men ja är ju ingen expert
    ja men de kan ja ju förstå:-S hua hua...

ja tyckte de kittlades så hemst när den på ryggen gjordes, när han gick ut mot midjan, höll inte på kunna sitta still... men ja e taggad inför morrondagen ialla fall.. ska bli kul o få göra den större
  • ole dole doff
    supermamman2 skrev 2010-01-20 20:36:59 följande:
    men alltså hur tänker han där?
    har svårt att tro att Tr kan gå med på o sära barnen när/om de inte finns några belägg för att de krävs för att pojken inte mår bra just nu som de är nu..
    förstår att du blir uppgiven.. mitt ex vägrar oxå sammarbeta och man blir ju galen.. hoppas de löser sig för dig...
  • supermamman2

han tänker mer på sin egen del, för han orkar inte ens rent krasst att ta hand om sonen , han själv säger att är sonen hos han så har han hjälp av andra.....

har ialla fall haft en bra dag med surr på jobbet, så härligt att se andra jobba när man själv är ledig, sen en tur till stan fynda byxor till sonen o en pulka o sen få se hans glada min..

• Pincushion86

Hej på er!

Har varit lite frånvarande här. Men ser att du skrivs mycket! Roligt!

Själv har jag nyss blivit frisk ifrån magsjuka.... Fy..

Hoppas allt är bra med er alla!

• Isnogood
    PappaMajki skrev 2010-01-20 19:10:16 följande:
    så ja alla linjer dragna på underarmen:). och redan mycket vackert:)
    "Avundsjuk"

Ah..pratade med min tatuerare i går, hade ingen tid förren i slutet av februari...

Men då ska han fylla i mina tecken på insiderna  av handlederna (jag är tydligen sjukt svår att tatuera, ej tatueringsvänlig hud och total brist på underhudsfett på handlederna gjorde att dessa som skulle ta ca 40 min för båda tog...6 timmar
    O dom måste fyllas i då det inte tog över allt...

men på halsen blev det bra så en drake till ska dit.

Sen ska jag i väg igen om planerna går i lås, i slutet av mars för mina 2 större drakar som ska va på armarna

"längtar"
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Svar på tråden vi singel föräldrar som letar efter kärleken fortsättningen.