• camizz

vill ha allt stöd

hej födde min flicka i går pga infektion i v 24+3 , hon är stark har respirator i fall om att men andas själv... vill ha alla råd å allt stöd ja kan få.. är så ledsen bara gråter för de som hänt sedan att ja aldrig fått hålla mitt barn jaa för att ja rädd att mista henne... vet inte va ja skall skriva mer men tack på förhand

• Svar på tråden vill ha allt stöd
  • Inizen

Grattis till din lilla tjej! Fick själv en son för 1 år sedan i vecka 23+0 så jag vet hur det känns. Det är en tuff tid men du får inte förlora hoppet. Vår son hade en mycket tuff tid med det mesta man kan gå igenom som så tidigt född. Men nu sitter han här brevid mig i sin matstol och tjoar och har sig!Skriv och fråga så mycket du vill!!Stora kramar till er!!!

• FruEdberg

Hej o Grattis till den lilla.

Fick en kille för ett par år sedan född v 23 + 4 på grund av infektion.
    Är så omtumlande o nytt för dig nu. Det kommer vara en berg o dalbana för er med känslor o allt. Bara att fråga om det är nåt.

Skickar lite styrkekramar

• FabulousMom

Grattis Fick en son i v. 24+2 för snart 2 år sen. Minns hur chockad man är i början och allt känns overkligt. Vi är en del här som fått barn så tidigt och som finns här som stöd och om du har frågor. Kram!

• mina12

Grattis till lilla tjejen! Vilket sjukhus ligger ni på? Hur "stor" är din dotter? Jag fick en liten tjej i januari i år i v.24+0. Hon vägde 620g och var 31 cm. Nu väger hon 6kg och kan nästan sitta själv och är glad för det mesta.

Alla barn är olika drabbas av lite olika saker, men berg och dalbanan är nog densamma för oss föräldrar, mer eller mindre iallafall. Då kan det vara skönt att ha kontakt med människor som varit i samma sits och förstår det du går igenom. Det finns gott om såna här på prematurforumet. Det finns en tråd som heter EPT, som du kan titta på när du har tid. Det är bara att fråga på ifall du har funderingar. Det går även bra att inboxa!

Styrkekramar till dig och din familj!

Svar på tråden vill ha allt stöd