• Anonym (Flata)

    Analsex

    Finns det några lesbiska tjejer som gillar analsex?
    Jag gillar det men min flickvän, vill inte ens pröva. Hon tycker det verkar äckligt. Jag ligger och längtar att hon ska föra in ett finger i rumpa på mig men... =(

    Har försökt slicka i det området när vi har varit lite onyktra, då har hon inte sagt helt nej men jag vill ha ett helt JA för att fortsätta.

  • Svar på tråden Analsex
  • Anonym (Biologi)
    Marielle393 skrev 2022-11-03 11:38:35 följande:

    Haha, det beror hur man tolkar det hela, men det kan gå rätt så bra även utan "den".. ;)


    ööh... Obestämd
  • JagSara
    Anonym (Biologi) skrev 2022-11-03 11:31:26 följande:
    öh... jag minns inte allt från biologilektionerna i skolan, men... kvinnor har väl inte rätt utrustning... Förvånad
    Det finns ju dildo sen fingrar och tunga.
  • JagSara
    Anonym (kåt tjej) skrev 2009-11-04 13:43:12 följande:

    Tycker om att bli slickad i rumpan...blir otroligt kåt av det...har dock aldrig vågat testa med dildo


    Jag älskar också att bli slickad i stjärten. Har även en analplugg som jag använder ofta.
  • JagSara
    Wapjenny skrev 2022-09-27 11:41:35 följande:

    Jag och min bästa kompis har haft sex med varandra mer eller mindre sedan vi först provade röra vid varandra när vi var kanske tretton, och redan när vi var femton så kom vi på att vi båda var nyfikna på analt. Så ja, sånt har jag provat många gånger. Att få ett finger där eller bli slickad där är hur upphetsande som helst. Upphetsande också att göra samma på henne - också att se henne fingra sig själv där eller få visa henne när jag gör det på mig själv? Tror nog inte det är alltför ovanligt att tjejer är nyfikna på sånt, och tror verkligen inte det är någon skillnad på om man har sex med tjejer eller inte.


    Det är ju härligt att bli slickad i stjärten och att göra det på nån annan. Gärna ett finger i stjärten också.
  • Sugetpar

    Vi älskar analsex. Jag(Lena) älskar att bli slickad,finger eller bli knullad i anus. Sambon älskar att bli slickad eller få ett finger eller dildo i anus.

  • JagSara
    Sugetpar skrev 2022-11-05 16:14:14 följande:

    Vi älskar analsex. Jag(Lena) älskar att bli slickad,finger eller bli knullad i anus. Sambon älskar att bli slickad eller få ett finger eller dildo i anus.


    Åh det låter härligt. Så skönt ju.
  • Anonym (Man47)

    Viktigt är att inte killen är en klant som är överkåt så att hon inte hinner bli van så att obehagligheterna inte försvunnit. Önskvärt vore om hon på egen hand med dildo kunde träna analt på egna villkor o takt. 

    Men jag hade en tjej som sa nej till analt utan orsak och bara pga fördom. Men jag var olydig och kunde ändå lura henne försiktigt med att tex slicka o tungknulla då det visade sig att hon verkligen njöt av det lite motvilligt. Många gånger upprepade jag och det var häftigt se hennes reaktion. Det var ok för henne bara vi inte pratade om det🤣🤣. Av anal stimulering öppnade hålet på sig utan någon töjning och mitt finger knullade öppningen och några cm in så att hon fick rejäla orgasmer men inget vi kunde prata om.
    Många gånger kunde jag ligga och gnida ollonet över hennes anal och analen svarade med att öppna sig då att ollonet fastnade i hålet.
    Bara en gång när jag höll ollonet i öppningen överraskade hon mej med att uppmana mej att komma in mer. Utan besvär gled jag långsamt in i henne och jag var noga med att fråga om det var ok. Det gick bra och det var grymt skönt för mej. Men trots att hon sa att det gick bra utan ont ville hon aldrig mer tillåta utan motivering. 
    Så trist när uppfostran, moral, trångsynthet o religion sätter stopp när alla penetrerade kan ha väldigt skönt om det görs rätt

  • Anonym (Ja (fast))

    Jag gillar det men det var med min exman. Så inte samma sak och inte min läggning men kändes väldigt bra och var roligt/bekräftande att se hur tänd han blev när jag föreslog det (älskade honom och ville ge honom det).

  • JagSara

    Nån mer som älskar analsex? Hade varit mysigt med en kille som gjorde det.

  • Tom Araya
    JagSara skrev 2022-12-09 12:16:33 följande:

    Nån mer som älskar analsex? Hade varit mysigt med en kille som gjorde det.


    Det finns andra trådar för analsex i allmänhet. Jag tycker vi låter den här få hållas till ämnet om analsex mellan tjejer.
  • Anonym (A)
    Tom Araya skrev 2022-12-09 12:28:06 följande:
    Det finns andra trådar för analsex i allmänhet. Jag tycker vi låter den här få hållas till ämnet om analsex mellan tjejer.
    Så sant.
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Biologi) skrev 2022-11-03 11:31:26 följande:
    öh... jag minns inte allt från biologilektionerna i skolan, men... kvinnor har väl inte rätt utrustning... Förvånad
    Öh på dig själv. Verkar som att biologilektionerna är den enda erfarenhet du har.
  • Perjonsson
    JagSara skrev 2022-12-09 12:16:33 följande:

    Nån mer som älskar analsex? Hade varit mysigt med en kille som gjorde det.


    Som kille kan man ha det minst lika skönt penetrerad som en tjej. Kanonbra
Svar på tråden Analsex