• frukarlssonn

"Det är inte roligt att va gravid!"

Har ni läst detta? Ok att hon inte gillar o va gravid, det är ju inte alla som tycker om det. Men hon kan väl ändå inte ha sagt allt de där som står i artikeln? Jag syftar på agan!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6008980.ab#

♥ Olivia 090610 ♥
  • Svar på tråden "Det är inte roligt att va gravid!"
  • Danitra

Nu är det lite så med henne att hon överdriver mycket för att provocera, man ska nog inte ta henne på orden.

• La Lola

Det kan nog väl ha sagt?
    En del tycker ju att sånt är ok.

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • La Lola
    La Lola skrev 2009-10-24 12:34:01 följande:
    Det kan nog väl ha sagt? En del tycker ju att sånt är ok.
    kan hon väl ha ska det vara
    *mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
  • Nova82

Hoppas verkligen inte att hon sagt det där... Men om man sett henne på TV innan och de kommentarerna hon kan fälla där så... OM hon nu sagt  det, på skämt eller inte (tycker visserligen inte man skojar om att slå barn!) så tycker jag absolut inte att hon förtjänar att få ett litet barn! Idioti...

Swallowing pride never choked anyone
  • frukarlssonn

Ja jag har inte sett så mkt av henne, har däremot hört. Hoppas hon skämtar om agan, även fast det inte är nåt att skämta om.

♥ Olivia 090610 ♥
  • lilla hand

Det har hon säkert sagt. Hon har ju tidigare uttalat sig negativt om barn och föräldraskap i stort så jag kan tänka att hon säger såna saker för att hon inte fixar att stå för att hon ändrat åsikt. Säkert försöker hon också vara lite cool.

Jag tycker att hon går alldeles för långt om hon bara vill provocera, herregud, hur gammal är människan!

Är hon deprimerad hoppas jag att folk i hennes närhet fångar upp henne samt har koll på hennes beteende när barnet är fött.

Barnmisshandel är inget att skämta om.

Svar på tråden "Det är inte roligt att va gravid!"