Vill ni ha fler?
Vill du ha fler barn? Jag har en dotter som är lite över 1 och jag längtar redan till nästa, men som ung förälder går jag fortfarande i skolan och slutar till sommaren. Så vi har inget annat val än att vänta!
Vill du ha fler barn? Jag har en dotter som är lite över 1 och jag längtar redan till nästa, men som ung förälder går jag fortfarande i skolan och slutar till sommaren. Så vi har inget annat val än att vänta!
ja, är 20 år och jobbar som ekonom. Har en son som fyller 2år i nov, vi planerar en till våren 2011. Hade velat ha en till redan nu, men väntar tills vi flyttat till hus och kommit i ordning. Aldrig mer ett litet barn i lägenhet, väldigt osmidigt med trappor och störande grannar
Jag är 20 år och väntar andra barnet :) Har en dotter på 1 år :) Det ska bli jättekul med en liten till, det kommer skilja 20 månader på dom så dom kommer nog ha mycket glädje av varandra :)
Jag är 20 år och har en son på 2 veckor. Jag vill absolut INTE ha en till. Graviditet och förlossning är ingenting för mig. Graviditeten var väl lätt men förlossningen var en riktig pärs utan värkvila och avsaknad av krystvärkar.
Sedan vill jag ge all tid i världen till min lille grabb.. Men det lär nog ändras när han är stor och man längtar tillbaka till första leendet etc..
Vill ha en liten en men först ska jag ta studenten nu till sommarn, skaffa lägenhet, skaffa bil och fast jobb. Lär dröja