• Malawi

Vad göra på fars dag? Har barnvakt!

Jag har tänkt överraska min man med att hitta på något på fars dag. Jag har fixat barnvakt till vår då 4,5 månaders dotter i ett par timmar, så jag hinner hem och amma henne.

Backup-planen är en mysig fika på stan, men ngt annat kan ju vara skoj! Har ni några förslag?

• Svar på tråden Vad göra på fars dag? Har barnvakt!
  • Fruochmamma

Åh vad mysigt .. beror ju lite på vad ni gillar att göra..

- bowling
    - SPA
    - middag
    - film

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma + bebbe i magen = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Malawi
    Fruochmamma skrev 2009-10-28 09:18:51 följande:
    Åh vad mysigt .. beror ju lite på vad ni gillar att göra.. - bowling - SPA - middag - film
    Tack för tipsen! SPA lät inte dumt alls.
  • Odetta

Om ni bor i Stockholm kan jag varmrt rekomendera ett keramik-kafee i Fridhemsplan (Drottningholmsv 31) Min man fick det i upplevelsepresent när han fyllde år sisst och vi åkte dit nu när vi var barnlediga för första gången

Man sitter och fikar och målar keramik som sedan bränns (man får hämta det efter ca 10 dagar)

Vi hade jätteroligt!!! Och det var allt romantiskt att sitta där och pyssla tillsammans (plus att vi målade koppar till varandra)

Så det kan jag rekomendera

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Malawi
    Odetta skrev 2009-10-31 13:07:16 följande:
    Om ni bor i Stockholm kan jag varmrt rekomendera ett keramik-kafee i Fridhemsplan (Drottningholmsv 31) Min man fick det i upplevelsepresent när han fyllde år sisst och vi åkte dit nu när vi var barnlediga för första gången Man sitter och fikar och målar keramik som sedan bränns (man får hämta det efter ca 10 dagar) Vi hade jätteroligt!!! Och det var allt romantiskt att sitta där och pyssla tillsammans (plus att vi målade koppar till varandra) Så det kan jag rekomendera
    Synd att vi inte bor i Stockholm...
Svar på tråden Vad göra på fars dag? Har barnvakt!