spencer skrev 2010-01-04 12:49:32 följande:
Hej Bette, Var bara inne för att kolla lite snabbt hur det går för alla - och blir så glad över att veta att du nu fått en son! Tiden går så ruskigt snabbt - tyckte nyss att både du och jag var gravida. Jag fick ju en son i somras. Han har nu fyllt sex månader och har en stark och härlig personlighet. Har träffat Panterns dotter (vet inte om du minns henne - dotten är nu drygt ett år) och vi är (helt opartiskt) överens om att äggdonationsbarn är särdeles trivsamma och snygga! Vilken resa det har varit - men värt vartenda steg, och varenda krona med för den delen. Läste precis i en annan tråd här på Familjeliv om ett par som lyckats får barn fyra gånger via äggdonation. Vi har kvar i frysen och har redan börjat fundera på syskon. Tycker att sonen förtjänar ett syskon som är lika charmigt som honom. Galet egentligen så det kan bli! Många kramar till dig, Bette, och även till alla ni andra som kämpar på. /Tina
Vad härligt att det går bra för er, är sonen redan 6 månader. Ja tiden rullar på verkligen. Vår son är nu en månad drygt, fem veckor blir han imorgon. Visst är det mysigt att äntligen ha de här hos sig. Inatt har Christian sovit i eget rum i barnvagnen, vaknat två gånger under natten och då har jag ammat och sedan lagt honom i barnvagnen igen. Rummet är så nära vårt så man hör bra när han vaknar och sedan så sover man så mycket bättre själv också. Vi ska ställa en extra säng i det rummet som jag kan amma i på nätterna och som vi ska ha som gästsäng. Jag kommer att lägga ett babynest i spjälsängen som han skall sova i inatt.
Vi vet inte om vi vill ha ett barn till, vi har inga i frysen så då blir det ny donator och det vet jag inte om jag vill ha, man vill ju ha helsyskon. Man kan kanske få samma donator, då vet man ju att det fungerar bra med mannens spermier menar jag.
Ha det supergott, God fortsättning på 2010
Kramar
Bette