Anonym skrev 2010-05-03 10:00:32 följande:
Mina hetrotjej kompisar klagar på att deras killar vill ha sex jämt, dom skulle vara glada om dom bara fick ligga sked och mysa och har sex en gång i månaden för att "lugna" killen. Mer eller mindre alla tjejkompisar är så. Här kan man läsa sida efter sida där kvinnor inte har sexlust. Här det en kvinnogrej?Sen finns undantagen (mig själv) i relationer med män har jag alltid velat ha mer sex, med kvinnor har jag alltid velat ha mer sex!Dom flesta kvinnor jag träffat har noijor om sina kroppar, ser en massa skavanker, känner sig tjocka osv.Har sedan tonåren trivts med min kropp, nej jag är inte pinnsmal är stl 40-42 men jag gillar min kropp. Har gärna sex i fullt ljus, tittar och vill att min partner ser mig. Jag gillar att exprimintera! Sex ska vara roligt tycker
jag.Nu sitter jag i ett 5:årigt förhållande med en kvinna, vi har sex 1 gång i veckan för hon vill inte oftare och jag ids inte försöka oftare längre. Vi har "svensson-sex" som är...okej.Jag bryr mig inte om att raka benen längre, sexiga underkläder har jag kanske tre par kvar av. Jag har köpt hur många som helst till flickvännen, hon köpte ett par till mig första julen vi var
tillsammans.Vi ser olika på sex, vad som är viktigt, vad det ger. Jag onananerar dagligen. När hon har gått till jobbet eller är i duschen. Saken är att visst saknar jag sexet men mest av allt saknar jag den intimiteten som jag tycker man får när man älskar. Där man bara vill vara nära och röra den man älskar, där man talar om hur vacker och sexig den personen är. Jag saknar att hon visar att hon är tänd på mig, att hon längtar efter min kropp. Jag fortsatte mer än ett år med det trots att hon inte gjorde det men nu ida jag inte längre, varför ska jag bara visa uppskattning?? Japp vi pratar om det och då blir det skillnad i 1-2 veckor sen är vi tillbaka.
Oj, vad jag känner igen mig. Jag vill också bara få lov att känna mig åtrådd och bekräftad.. Jag älskar min fru och tycker hon är den sexigaste på denna planet, men förstår inte varför hon inte kan bekräfta mig på det sättet som jag behöver? Och jag har förklarat för henne vad jag behöver i ett förhållande men hon verkar inte kunna ge mig det.. Allt annat fungerar kanon, utom just sex- och bekräftelsebiten.