• svalaandersson

    Ensamstående föräldrar i Norrköping!?

    Jag letar efter ensamstående föräldrar i Norrköping som vill knyta nya kontakter, jag tycker det skulle vara kul att lära känna nya människor som är oxå är ensamstående med barn.

    Finns det någon där ute?

  • Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Norrköping!?
  • avatar2010

    Hej, det vore jättekul att ses. Jag är ensamstående med två killar, bor i Norrköping och söker också nya bekanta. Hör av dig!

  • Chigitita

    Hej hej :) Jag bor visseligen i Linköping men jag tänkte att det inte är så långt emellan så jag kanske kan få vara med ändå? :P

  • MissC24

    hej. jag e ensammstående med en tjej på 3och ett halvt och boende i norrköping o skulle gärna vilja skapa nya kontakter med andra ensamstående.  hör gärna av er.

  • Pernillajordgubbe

    Hej! Jag bor i Norrköping, har en son på 5 år och en dotter på 3 år. Vore jätteroligt att träffas!

  • trollmor86

    Hej! Jag bor också i Norrköping tillsammans med sonen på 19 månader. Vore roligt att träffas!

  • amanda1989

    Är också ensamstånde i Norrköping med min lilla kille på 8 mån :)

  • Airong

    hej, jag är också ensamstående mamma på helt-tid som vill känna andra föräldrar i samma situation. Tänker att barnet kan ha mer umgås och vi föräldrar kanske också  kan hjälp varandra att ta hand om barn ibland så vi föräldrar kan ha lite mer egen tid. Jag själva gillar mycket barn. Gärna maila om någon är intresserad, [email protected].

  • Sorgvilsen

    Hej,!
    Är denna tråd fortfarande aktuell?
    Jag bor mellan Söderköping och Norrköping med en tös på 2,5 som väldigt gärna skulle vilja ha nya kontakter:)

    Mvh/ Frida 

Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Norrköping!?