Bolibompa i England?
hej kan man se bolibompa i england? =)
hej kan man se bolibompa i england? =)
Man kan inte se SVT World utan parabol dock, finns under teknisk information.
Jag vet PixieHallow, men det verkar som om de har fattat att folk skaffar en UK IP adress genom VPN, kommer nog snart inte att funka......
Jag brukade kolla på svtplay när jag bodde i england så det funkar
ok tack så mkt =)
Jag har nyligen tittat pa Svt Play fran England, sa det bor inte vara nagra problem.
Man kan se de delar av bompa som är gjorda av svt men inte inköpta serier, finns mkt på bolibompawebben som vår 5åring är helnöjd med, t ex spelen.
precis som grot sager, alla svenskproducerade program kan du se fran england pa svtplay, men inga utlandskproducerade program, sa som teletubbies, in the night garden etc. dessutom kan du inte se "bolibompa" sa som barnen i sverige ser det, utan du maste sjalv "fabricera" ihop det...
Fast om ni skaffar Freeview (digitaltv) sa far ni Cbeebies och Cbbc, och det ar jattebra barnprogram for yngre och lite aldre barn, sa jag tror inte att ungarna kommer att sakna Bolibompa sa lange. Manga "svenska" barnprogram ar ju engelska produktioner iaf.
Hej TS - förra året tittade jag och min dotter på den svenska julkalendern varje dag på datorn. Förlåt, min dotter var lite för ung och hade inte riktigt koncentrationsförmågan, men eftersom det var första gången på10 år som jag kunde titta på den, satt jag där 15 min varje dag ... Min dotter fick i alla fall öppna luckorna! :)
För de svenskproducerande programmen tror jag inte att SVT behöver oroa sig så mycket huruvida man sitter i utlandet eller sverige och tittar, språket blir ju en begränsande faktor. BBC sitter i en liten annan sits i och med att alla förstår engelska och att de räknar med att kunna sälja sina program.