• Ninnie

Symtom försvinner

Jag har testat + på mitt 5:e frysförsök. Är i vecka 4+4 och jag tycker att mina symtom försvinner, vilket gör att man blir orolig. Är det någon annan som haft något liknande men att det gått hela vägen? Jag har lite tydligare blodådror på brösten än vanligt det är väl det tecknet som fortfarande finns kvar, kanske är brösten lite lite större. Men annars känner jag inte speciellt mycket. Jag har inte haft någon blödning än. Är då orolig men många graviditeter går ju faktiskt hela vägen så varför skulle inte den här göra det. Jag väntar barn inte missfall.

• Svar på tråden Symtom försvinner
  • EJai

I början kännde jag inget heller. Va kring v 7 jag började må illa och spy även känna av denna mag värk. Innan hade jag bara att jag var trött

• Ninnie

Men jag har känt av ömma bröst och nu känns det inget alls i dem, kanske lite om jag trycker lite.

• Jelina068

Jag har haft "mensvärk" å ömma bröst som försvann och sen återkom växtvärken till å från hela graviditerna och i v. 6-7 eller nåt så började illamåendet å sen kom halsbrännan....
    Visst känns det oroande när symtomen finns där, inte för att man vill ha dom samtidigt som man VILL för då känner man sig gravid.

Lycka till

• Jelina068
    Ninnie skrev 2009-11-08 00:06:17 följande:
    Men jag har känt av ömma bröst och nu känns det inget alls i dem, kanske lite om jag trycker lite.
    Så kommer jag oxå ihåg att jag gjorde, hihi
  • Tintene

Har precis plussat men tycker redan mna symptom börjar försvinna....... :( Har inte känt av molvärken på 2 dagar...

• Knabbo

jag fick ömma bröst o "mensvärk" först det gått ett par veckor efter plusset...vi plussade i v 3+4...så tror inte jag fick några direkt symptom först runt vecka 6 el. 7 om jag minns rätt...o nu är jag ända framme i v 34 :D

• Tintene

Men det jag oroar mig över e att jag haft molvärk mer eller mindre varje dag till o från sedan ruvardag 10 och nu sedan ruvardag 15 ingenting.... (ruvardag 18 idag)

Så e det nån annan som haft symptom t o m innan plusset som sedan avtagit i samband med eller strax efter plusset?!

• Ninnie

Men jag kände som om det var kört flera gånger. Nu glömmer man så fort. Men jag har för mig att det försvann ett tag och så kom det lite tillbaka. Nu känner jag mig inte speciellt gravid. Men magen är uppsvälld det har nästan varit mitt tecken hela tiden.

Svar på tråden Symtom försvinner