Lite frågor och tips till en som är vilsen
Jag har haft pco-s i minst sju år nu. Fick kämpa i två år för att bara få en diagnos på varför jag mådde så dåligt och gick upp i vikt. Fick sedan hjälp så jag tillslut blev gravid och födde min dotter som nu är 2,5 år. Tyvärr gick min läkare i pension. Så nu är jag tillbaka på ruta ett utan hjälp och vet inte vart jag ska vända mig för att få hjälp. Jag har inte haft min mens merän en gång sen min dotter föddes och hon blir som sagt 3 nu den 1 januari. Jag har även träffat en kille som jag dejtar och tiden får utvissa vad som händer där. Men jag vill givetvis få hjälp och även få p-piller. Hur mycket jag än vill ha ett barn till så vill jag vänta tills jag har ett starkt o bra förhållande.
Mina frågor till er andra är vilka p-piller använder ni eller har använt och hur mår ni av dem? Får ni finnar av dem och går ni upp i vikt av dem? Har ni mycket ont i magen och hur är det när ni har mens?
Är väldigt tacksam för svar då jag ska gå till BM snart och dem vet inte alls mycket om pco-s men får ingen tid någon annanstans.