• Splach

Min hund ligger och flåsar och försöker bajsa ut något underligt!!

Min hund ligger och flåsar och har gjort i flera timmar, verkar typ förstoppad jue!

Ser ut att komma ut något därbak, men ändå inte vill fan inte kolla på det där äcklet!

Ställde ut henne i Regnet en stund, fick vara ute typ två timmar men hon låg bara på trappen o vägrade lämna den o flåsade, va fan hundjäkel hon kan väll typ gå och bajja om hon nu e så bajjnödig!

DAH..

Skulle aldrig skaffat en tik!

Fet har hon blivigt med, inte konstigt att hon inte får ut den, är säkert skitstor med tanke på hennes mage o kondition på senaste tiden!

• Svar på tråden Min hund ligger och flåsar och försöker bajsa ut något underligt!!
  • PappaMajki

ehhh ... låter mer som att hon har valpar... inte så att hon varit nära en hane för så där cirka 8-10 veckor sen?

• PappaMajki

och av att läsa detta du skriver så borde du fan inte ha hund över huvud taget. eller ja djur över huvud taget stackars djur.

• mammageno

Det är nog stöveln ni tröck in där i förra veckan som vill komma ut, det får inte ske!

Vad ni än gör åk inte till veterinären, det kostar bara!

• Intifada

Har du provat ge den en negerboll och fortsatt med fem-minutersmetoden?

• wonkiz

Är det här ett skämt eller? om inte...

Jag hade åkt till en veterinär för länge sedan!!!
    Ser att du har en staff eller amstaff och det gör ont att du gör så mot en typ av hund som redan har en fruktansvärt hög smärt tröskel och inte brukar visa smärta speciellt, fattar du hur ont hon har om hon visar det så som hon gör?

• Hundägare i Gbg

Psssst, kolla under vilken rubrik tråden ligger....

• clavis

Pröva med magpumpning. Funkar inte det så får det komma ut andra vägen. Det finns idag väldigt fina elektriska pumpar som blåser kraftigt. Tejpa bara ordentligt så att inte luften pyser ut genom munnen.

• mammageno

äh!
    sug själv, så åker den in igen, äckligt!

• PixL

Håller med mammageno. Vad du kan göra är att suga själv men du ska suga UTÅT så korven åker ut!

Ett alternativ till detta kan vara att pressa till på magen och liksom massera skiten ut.

• PixL
    wonkiz skrev 2009-11-13 21:41:31 följande:
    Är det här ett skämt eller? om inte...Jag hade åkt till en veterinär för länge sedan!!!Ser att du har en staff eller amstaff och det gör ont att du gör så mot en typ av hund som redan har en fruktansvärt hög smärt tröskel och inte brukar visa smärta speciellt, fattar du hur ont hon har om hon visar det så som hon gör?
    Du hade gjort det, ja! Men varför skulle alla göra som du!? Det rätta är att vänta ut hundkräket, det fattar väl vem som helst!?
  • logg81

Ta slasktratten... den brukar göra susen på det mesta som sitter fast....
    Körde den på karln häromdagen och ni kan inte ana vad som kom ut!!! En GÅS!!! Så nu ska vi käka gåslever någon dag...
    Kanske kommer det ut en gammelgödda eller något annat smarrigt om ni testar tratten?!

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • mammageno

örk det var för äckligt *ser en inre bild....

• Splach

alltså jag testade lite allt möjligt, slutade med att jag tog dammsugaren och sög för inte fan ville jag röra lixom..

Men det sa bara slurp o hon fortsatte flåsa..

Inge mer har komme nu helle, men hon är typ AS lugn, o ja går typ max fem meter, kanske var det bara jädrans utmattande det där lixom!

kissar grönt gör hon med, tror fan jag ska sälja henne, skittråkig vovve ju!

• trona

dummjävlar inte ens roligt gå och dö era jävlar eller stoppa upp dammsugar röret i arshlet på er så ni dör..den här tråden är inte ens rolig med tanke på hur många djur som blir behandlade avskyvärt........vad har man för jävla humor när man skriver så här

Svar på tråden Min hund ligger och flåsar och försöker bajsa ut något underligt!!