• Jloj

hemma mamma i Örebro?

hejsan jag är styvmamma till en 4 åring och mor till en 15 månaders, o gravid igen söker någon som sitter trist hemma om dagarna o vill ha sällskap på stan eller snacka om livets saker.

kan väl kanske klassas som ensamvarg men det är bara förjag inte orkar med det vanliga snacka skit om alla som pågår så fint, sätter ärlighet som ett måste. det är 2 ganska stora grund stenar,

för övrigt älskar jag att fika, mode, shoppa (när pengarna finns=P) andligt intreserad och mycket har mycket i fingrarna, lite nystartat här o lite pyssel där=). älskar diskutera livet & alla överraskningar det kan ha.

ha det bra,
    kram Jen

• Svar på tråden hemma mamma i Örebro?
  • november73

Hej!

Vet inte om jag räknas in ännu. Får mitt första barn nu i december 09 och har sökt efter andra i örebro området som också är hemma lite längre med sina barn.
    Vi har planerat att jag ska vara hemma minst några år innan jag börjar jobba eller får ett syskon till detta barn.

Jag känner mig lite ensam. Har inga vänner som just nu är hemma med barn. Vi fick inte heller någon föräldragrupp på bvc pga av svininfluensan.

Hör gärna av dig om du tycker att vi kan höras!

• malinpalin79

Hej! Jag är oxå hemma med min lilla kille på 11 månader. Känner inte så många här i Örebro så det skulle va skoj att hitta nån mer som har småttisar. Inte alltid så kul att gå på promenad ensamma :).

• LovaMagdalena

hej! jag bor också i örebro, i marieberg :) är hemma nu med min lilla tjej på 7 veckor, och känner ingen annan som just nu är föräldraledig. vore kul att lära känna andra som också är hemma på dagarna, blir lite tomt då vännerna jobbar! var i örebro bor ni?

Svar på tråden hemma mamma i Örebro?