• Längtar81

Vi som började våra pergo-försök i januari(09) del 4

Så detta blir den fjärde delen! Hoppas alla hittar hit nu!

• Svar på tråden Vi som började våra pergo-försök i januari(09) del 4
  • Mysmamman

Längtar 81: Tänker på dig. Hur går det med gonal-f behandlingen?

• Längtar81

Ukochana: Jag beklagar verkligen din stora sorg! Ta hand om dig nu så att bebben får stanna kvar så länge som möjligt! Stor kram..

Fick mens igen efter den andra puregonkuren, så nu är jag inne på den tredje. Allt känns mörkt just nu. Idag är dag 11 med sprutor, ska till läkaren på fredag igen.

Kul att ni alla hittat hit.. ser fram emot att följa er när era magar växer o växer!

• ukochana

Tack allihop. Det är tufft, men barnet får mig att se framåt.
    Mamma hade glatt sig så mycket åt att bli mormor igen, så händer detta... Känns så orättvist.

Tittar in för att önska er en God Jul och Gott Nytt År!

Sköt om er.

• Mysmamman

Jag vill också passa på att önska er en riktigt härlig jul!

• Längtar81

God jul alla!! stora julkramar från mig. Tack för allt stöd ni visat det här året.

Ringring: om du hittat hit o läser här ibland så ska du veta att jag tänker på dig, hoppas du mår bra och att du inte gett upp! stor kram

• ukochana

Tack själv, Längtar! Du är jämt så go´! Idag har jag varit på tillväxt-ul eftersom det är ett Ivf-barn. Allt såg bra ut, förutom att den lill* är aningens liten om man jämför med standardkurvan. Men både jag och min man är rätt korta och smala, så det kan vara därför, tror de. Ska ni göra något kul på nyår? Själv blir det till att vara hemma med maken och hyra en film, och äta något gott. Hoppas det är ok med er alla. Jag tänker på er.

• Längtar81

Ett nytt år och ingen bebis i magen, det känns hårt{#lang_emotions_cry}

Mensen kom igår.. igen.

men ett nytt år och nya tag. 2010 ska bli mitt år.

Gott Nytt År alla glada.

När den här sidan upphör så kommer jag inte göra några fler, det är bara jag kvar nu utav oss alla. Ni får gärna följa min kamp genom min sida.
    Jag ska försöka följa er.
    En stor kram till er alla och till era små i magen.

Tack för allt och lycka till

• Mysmamman

Längtar 81: Jag ogillar själv när människor tycker synd om mig och därför ska jag inte heller säga "stackars dig" nu. Istället vill jag uppmuntra dig till att fortsätta att kämpa, lika hårt som du gjort under året som nu gått. Jag tycker att du (och din partner) och alla andra ofrivilligt barnlösa är riktiga kämpar. Jag önskar er alla ett plus på stickan under 2010.

Ta all den hjälp ni kan få och tveka inte att byta behandlingsmetod, läkare, sjukhus etc. Var egoistiska och tänk först och främst på er själva!!

Plötsligt en dag är ni där...ett plus på stickan. Plötsligt jättelyckliga, men med en ny oro,för det lilla barnet.

Det är beundransvärt att du kan glädjas för min och andras lycka. Helt ärligt så vet jag inte själv om jag hade klarat av det så fint som du har gjort!

Önskar dig och alla er andra i tråden ett gott nytt år! Tack för stöd, uppmuntran och lyckoönskningar!

• Längtar81

Anna längtar: tack för dem fina orden! Jag ska kämpa vidare.

till er alla.. stor kram, ta hand om er och era små!

Svar på tråden Vi som började våra pergo-försök i januari(09) del 4