Vad är freaking sannolikheten?
Idag kommer mensen! Här har jag gått och väntat i evigheter, haft ont i veckor, tagit grav.test som varit negativt och äntligen skulle jag börja med provera. Gick till apoteket igår och lyckades komma två min efter stängning (vad är det för apotek som stänger HALV sex?) Går idag igen och då har dom det inte hemma... Kommer hem och finner en brunaktig flytning i trosorna!
Men det är väl bra kanske ni tänker och det är det ju oxå. Om man bortser från den lilla detaljen att med dag 1 idag och pergotime på lördag så är det ägglossningtime just dom tre dagarna som jag är bortrest!!! detta är ju bara löjligt...
Till råga på allt så bakar jag nu och råkade ta i det glödheta gallret så nu sitter jag med ena handen i islindning, fingrarna alldeles rödrandiga och mitt arbete jag ska skriva tar en enormt mycke längre tid än det borde med bara en hand!
Ibland är det nog bättre att bara stanna i sängen! Om man bara kunde få veta det så där lite försiktigt innan man stiger up... "lilla du, idag har du det bättre om du stannar precis där du är"
Kram på er alla! Hoppas ni har en bättre dag än mej idag