• Moonlight1989

kan man ha ägglossning några dagar efter mensen? nån som har haft det?

Hejsan!

Jag är lite fundersam. Undrar är det nån som har fått ägglossning bara typ 3 dagar efter man har haft mens.

För sj hade jag typ 3 dagar efter mensen.
    Då hade jag tråd aktiga flytningar klibbiga kunde dra ut flyttningarna när jag tog det på pekfingret och tommen.

som jag läste på en sida att det va ett tecken på ägglossning.
    fast tyckte det va väldigt tidigt isf.
    Jag går på pergotime men det är svårt att veta när man får sin ägglossning verkar inte stämma att jag ska ha den dag 13 eller 14.
    humm kroppen det är inte lätt att tyda den.
    men mina ferttiladagar börjar inte förens i mon (fredag) sen beräknad Ägglossning på måndag. men under den här tiden har jag inga såna flytningar som jag hade bara några dagar efter mensen.

Så min fråga är.är det nån mer som har upplevt detta och trott att det kunde vart ägglossningen så tidigt.

hoppas det är nån som kan svara och förstår hur jag menar..är svårt att få ihop det.

Mvh//Linda

• Svar på tråden kan man ha ägglossning några dagar efter mensen? nån som har haft det?
  • minimuschki

Skrev nyss världens längsta inlägg, men det dök aldrig upp som svar. Provar m o posta detta...o om det funkar får jag skriva om allt o försöka igen. Emi (minimuschki)

• Moonlight1989

tråkigt att svaret inte kom upp:( hoppas det funkar på det andra sättet:)
    så man kan få läsa ditt svar *ler*
    Mvh/Linda

Svar på tråden kan man ha ägglossning några dagar efter mensen? nån som har haft det?