• vronk

    Vi måste ha en ny tråd!!!

    Nej nu måste vi ha en ny tråd och sedan måste vi ta oss i kragen och ses igen!!!!

  • Svar på tråden Vi måste ha en ny tråd!!!
  • Lotlas

    Här är vi trötta och sega idag! Fest igår! {#lang_emotions_cheers} Jättetrevligt och vi gick inte och lade oss förrän 3. Inga barn hemma inatt så vi fick ordentlig sovmorgon också! {#lang_emotions_cool}

    Glad alla hjärtans på er! {#lang_emotions_heart}

  • Nakato

    Vad trevligt med partaj Lotten!Och sovmorgon är ju ovärderligt..

    Åkte till Nickis i lördags,har ni varit där någon gång??Vi MÅSTE dit med kidsen snart,as skoj!Även för oss föräldrar,lovar!Skiiit roligt!!

    Idag är vi lediga 3:dje dagen irad,skööönt

    Hoppas att ni alla hade en trevlig Alla hjärtans dag igår!Ni fick väl blommor av era karlar??

    Kram

  • Lotlas
    Nakato skrev 2010-02-15 08:26:52 följande:
    Vad trevligt med partaj Lotten!Och sovmorgon är ju ovärderligt.. Åkte till Nickis i lördags,har ni varit där någon gång??Vi MÅSTE dit med kidsen snart,as skoj!Även för oss föräldrar,lovar!Skiiit roligt!! Idag är vi lediga 3:dje dagen irad,skööönt Hoppas att ni alla hade en trevlig Alla hjärtans dag igår!Ni fick väl blommor av era karlar?? Kram
    Nepp, inga blommor! Jag gav inga heller, så det är heeeelt okej. Det blev liksom lite bortglömt med allt födelsedagsfirande. Men nästa helg åker vi till Stockholm och sover på hotell! Najs!
  • vronk

    Lotten: vad trevligt att åka till stockholm...

    Kaiisa: nej har inte varit på nickis, men ska vi boka in ett datum för besök där med barnen då???

    Nån som är ledig på torsdag föresten?? och vill hitta på nått?

    ha det bäst kram

  • paradise 06
    Nakato skrev 2010-02-15 08:26:52 följande:
    Vad trevligt med partaj Lotten!Och sovmorgon är ju ovärderligt..Åkte till Nickis i lördags,har ni varit där någon gång??Vi MÅSTE dit med kidsen snart,as skoj!Även för oss föräldrar,lovar!Skiiit roligt!!Idag är vi lediga 3:dje dagen irad,skööönt Hoppas att ni alla hade en trevlig Alla hjärtans dag igår!Ni fick väl blommor av era karlar??Kram
    Jag och Lucas har varit på Nickis=). Jätte roligt att vara där, och Lucas tycker om stället. Nej fick icke blommor igår,  men det gör inget.
  • Lotlas

    Hm, känns som att vi väntar lite med Nickis tills värsta kräk- och förkylningsperioden är över... Känns som en smitthärd om jag ska vara ärlig, men jag har aldrig varit där så kanske är det en fördom..! {#lang_emotions_undecided}

  • Nakato

    Va det bara jag som blev bortskämd med många 1 m rosor och lyxig choklad själv så gav jag inget för det är TÖNTIGT! Men tog gärna emot *dubbelmoral x 100* hihi

    Jag jobbar tyvärr imorgon så jag kan inte träffas!

    Lotten: Nickis är som dagis,fast 1000 gånger värre!Man kan typ se alla bakterier som härjar där inne! Men Isaac har aldrig blivit sjuk när vi varit där!

    Hur går det med våran spel kväll då? Vi borde skämmas!!!hahaha

  • vronk

    mm hur går det med spelkvällen????

    när kan ni? kolla och skriv datum så ser vi om vi hittar ett gemensamt datum...

  • Lotlas

    Kajsa: Jag är nog lite nojjig bara. Vi har ju faktiskt nästan lyckats hålla oss friska i vinter, så det känns som att alla baciller bara väntar på att hoppa på oss..!

    Jag har inte tid förrän mitten av april, vi har ju show och jubileumsfest med kören nu under mars och så åker vi till fjälls på påsklovet... Mycket nu..!

  • Nakato

    Halloj!Jag kan den 20 mars sen så är alla mina jobb helger (då jag inte har Isaac) fullspäckta som det ser ut nu..mycket födelsedagar i april.Så då var vi helt plötsligt inne i maj..

    Hur ser det ut för er??

  • vronk

    Den 20 är anders ledig så då kan han ha rasmus på kvällen och vi kan även på dan om vi ska träffas med barnen också

  • Nakato

    Men jobbar inte jag och Anders samma helger??Eller e jag ute och cyklar nu...

    Den 20 jobbar jag till 16,så vi kan inte på dan!

    Är det någon mer som kan den 20:e mars??

Svar på tråden Vi måste ha en ny tråd!!!