Ok.. jag är gravid 13v och tänker bara på sex med andra kvinnor..
någon fler?
någon fler?
Anonym (tänker..) skrev 2009-11-30 15:00:30 följande:
aha ok :) inte jag heller och det gör mig TOKIG!!
Anonym (tänker..) skrev 2009-11-30 15:43:01 följande:
ja det har min man med.. fast jag vill testa själv första gången så det blir rätt!!
Anonym (tänker..) skrev 2009-12-01 09:16:06 följande:
ahaa :) jaa det är itne så lätt! well, jag är väl inte direkt aktiv.. men att gå på krogen nu med lite mage, njaa.. hihi.. men om du hittar nåt bra knep, let me know :)
Fan va skönt att höra... under hela min graviditet sökte jag lesbisk och bi porr... kändes hemskt för jag trodde jag va onormal... men fan va härligt att veta det finns fler...
Här har ni en tjej, som också vill, väldigt mycket!!!!
det kom åxå fram, när jag va gravid med första barnet.
dock inte konstigt att jag drar mej mer till det sammköniga könet. eftersom jag har ganska så mycket testoteron i kroppen :) hehe..
När jag var gravid med mitt yngsta barn hade jag sex med en anna gravid kvinna, det var otroligt mysigt och härligt. skulle gärna göra om det .......
jaag vill verkligen mysa med en gravid kvinna nu. jag vill NUUU!!!
Nån som é villig, att testa med mej då kanske ;)
Jag är gravid i vecka 21 och är kåtare än någonsin. Och jag fantiserar också enormt mycket om tjejer.
Jag har haft sex med en tjej en gång, detta var nu väldigt många år sedan, men är så sugen på att ha det igen. Har inte känt det så stark sen jag blev gravid. Men, vilken tjej vill ha sex med en gravid tjej liksom. Känns ganska hopplöst faktiskt=P
Superkåt: har du bild??
skulle järna vilja se hur du ser ut ;)
vars bor du da?
Jag är i v. 16 och är jätte sugen på att testa tjejsex...Jag och sambon har pratat om detta innan grav, men det kändes mest som att det blev på skoj till slut....hur får jag sambon att förstå att jag menar det?
Plupp: sej bara som det är, så löser det sej nog ska du se =)
vad heter du på fl? har du bild??
om du inte vill skriva här, så inboxa mej bara =)
tja råå bruden :)