• Ninnie

Blödning sen inget mer

Jag skrev ett inlägg igår om att jag fått en blödning. Men den var väldigt brun och sen när jag kissat och skulle torka mig kom det brunt slem. Det som var i trosan var en fläck, vet inte ur stor riktigt, kanske som 2 femkronor som satt ihop. Det hade nästan gått igenom till pyjamasbyxorna. Sen har det inte kommit något mer sen dess, inte ens brunt på pappret. Kan det ha varit gammalt blod som pressats ut när livmodern växer? Jag räknade lite på det och jag skulle haft min mens igår om jag inte varit gravid. 1:a mensen efter att jag testat +. Jag ska på ultraljus imorgon (7+6). Jag är skitnervös för att hjärtat inte ska slå eller att barnet ska vara mindre än vad det ska vara i den veckan jag är.

Jag var med om det 2006 att barnet var lite mindre än det skulle. Hjärtat slog, två dagar senare började jag blöda, åkte in akut, hjärtat slog fortfarande. Men det fortsatte att komma lite brunt då och då inget blod direkt. Blev sjuksskriven, innan jag skulle börja jobba ville jag kolla upp så allt var ok. Detta var i vecka 10 och då hittades inget hjärta :( Därför är jag extra orolig den här gången. Vi har kämpat med IVF sedan 2005, varit barnlösa i 7,5 år. Detta barnet är efterlängtat. 2006 blödde jag lite innan jag testade + det har jag inte gjort den här gången.

Snälla håll tummarna för oss imorgon

• Svar på tråden Blödning sen inget mer
  • Malina

Håller tummarna!!! Det kommer säkert gå bra, har hört många som fått lite blod ungefär den tidpunkten dom skulle haft sin mens och ändå har allt gått bra. Så det verkar vanligt.

Jag tror det kommer gå bra för er!!!

• Licens To Kiss

Jag blödde rött i 1 dygn och jag var fortfarande gravid efter och är fortfarande med samma barn. Jag hoppas på att hjärtat slår och att den lilla slår volter i magen på dig och klarar sig fin fint. Uppdatera gärna efter VUL!

Vecka 32 (31+1) och 61 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • mamma7901

Vi håller tummarna för er!

Vi satt in 1 ägg för andra gången den 22 nov...... vi hoppas verkligen att det fungerar den här gången!

Lycka till

• Ninnie

Uppdatering efter ultraljudet imorse. Jag var skitnervös och är fortfarande lite nervös. Men allt såg fint ut, inga konstigheter. Nu kan inte jag göra något för att påverka hur utgången kommer att bli. Går det åt skogen så är det något fel på barnet. Men detta ska gå bra :) Jag såg ett hjärta tick jättefort men det dröjde ett tag innan jag såg det. Bilden var lite otydlig. "Smulan" är 14 mm stor och helt normalt stor för att vara i vecka 7+5 eller 7+6. Enligt mina uträkningar är jag i vecka 7+6 idag. Hur stora har era varit vid den tidpunkten?

Nu kan vi bara hålla tummarna för att allt kommer gå bra och att jag får en fin bröllopspresent nästa år :)

• Licens To Kiss

Min var 16 mm i vecka 8+2.

Vecka 32 (31+2) och 60 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss

Härligt ts att den växer och mår bra! Du ska se att de kommer gå vägen {#lang_emotions_laughing}

Vecka 32 (31+2) och 60 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Malina

min var 13 mm har jag för mig, och det har gått jättebra!!! Var i samma vecka och dag som du=)

• Ninnie

jag hoppas verkligen på lilla "smulan" Mne det verkar ju helt normalt då att den är 14 mm.

• Rosesarered

Läste att det gick bra för dig, är själv jätteorolig för missfall igen då det tyvärr slutade med det förra gången. Idag fanns det bruna klumpar från crinonen... och man blir förstått jätteorolig.

Svar på tråden Blödning sen inget mer