Mammor i Kristianstad med barn födda 07! * Del 13*
Mammor i Kristianstad med barn födda 07! *Del 13*
Mammor i Kristianstad med barn födda 07! *Del 13*
Grattis Tjolla till "lill"tjejen
Grattis!! det var ingen liten tjej :)
Grattis igen Jessica! Så fin hon är!
Själva så var alla hjärtans dag tyvärr en full dag med tårar, det var min barndomsvän Suzanna som blev påkörd på väg 118 natten mot söndag. Jag är helt tom, finner inga ord. Värst av allt är att vi hade planerat att ses inom de närmaste o jag hann aldrig träffa henne. De är så jäkla orättvist!
Tack för alla grattis! Vi kom hem igår och mår jättebra allihopa . Det är så skönt att det äntligen är över och att man kan röra sig lite igen!
Grattis Tjolla till er tös och Grattis Pinglan till drömjobbet!
Celice: Jag beklagar sorgen.
Jag har nu fått klartecken att få sälja för rabdido. Det ska bli kul att testa. Såg någon skulle ha party men då var inte mina papper klara så jag ville inte säga något om de inte ville ha mig. Så är det någon som är sugen så vet ni vart jag finns
I övrigt så är hela familjen dunderförkylda här hemma. Det är sååå jobbigt. Alla är ur form verkligen och lilla Villemo har så svårt att äta trotts att jag använt snorfridan och droppar innan... Det är så tjockt och vill inte lossna.. Hoppas inte detta drar ut på tiden.
Vet ni om man få ta typ chinagard (stavas?) eller annan liknande medicin när man ammar?
Celice: Fy vad tragiskt.. Skickar en kram även om den inte hjälper...
Tjolla: Skönt att ni fått komma hem. Gissar att ni har en stolt storebror nu?
Alla: Det ska vara barnloppis här i Färlöv i slutet av mars (kläder, bebis/barnprylar), är någon intresserad av att sälja hör gärna av er, det finns fortfarande platser.
Man lämnar in varorna och behöver inte stå där själv och sälja. (Allt ska märkas med säljarnummer, pris och storlek.) Sen kan man ta tillbaka det som inte blev sålt. Det kostar 100 kr att sälja, vilket går till välgörenhet.
Tiden går fort!
NY TRÅD!!!
www.familjeliv.se/Forum-11-271/m50801659.html
Celice: Hoppas nån kan berätta vad hon gjorde där, förstår att det känns konstigt att inte veta. Kram!