• fru tok

Fler med hopp om Äl runt den 3 dec?

Jag har bestämt mej! Vågar inte riskera att missa en eventuell Äl så jag åker ingenstans! Ska vara hemma och sexa hela veckan...
    Fler där ute som hoppas på ägg den här veckan? ska vi följas åt?

• Svar på tråden Fler med hopp om Äl runt den 3 dec?
  • TrasigaTrasan

fru tok skrev 2009-12-10 11:16:10 följande:

Hur har det gått för er tjejer? Känner ni av något? Jag tror ju jag hade ÄL förra torsdagen och har haft fruktansvärt ont i mina bröstvårtor de senaste dagarna och igår fick jag ont i höger sida...
    å jag hade ägglossning runt den tredje och efter tror jag, alltså i torsdas som du fru tok.....hos mig känns det som att det hänger ett par tegelstenar istället för bröst, jättetrött och lite åt i vänster och höger sida, det skiftar, också har jag Riktigt illemående....men jag brukar alltid ha samma symtom varje månad...

Om jag skulle få nidblödnings liknande symtom eller så ,skulle jag vara tacksam :))) å glad...
  • fru tok
    TrasigaTrasan skrev 2009-12-10 19:52:05 följande:
    fru tok skrev 2009-12-10 11:16:10 följande: å jag hade ägglossning runt den tredje och efter tror jag, alltså i torsdas som du fru tok.....hos mig känns det som att det hänger ett par tegelstenar istället för bröst, jättetrött och lite åt i vänster och höger sida, det skiftar, också har jag Riktigt illemående....men jag brukar alltid ha samma symtom varje månad... Om jag skulle få nidblödnings liknande symtom eller så ,skulle jag vara tacksam :))) å glad...
    Då har vi ju ungefär samma symtom, undrar vad det kan vara?! Sitter här i kväll igen med ont på höger sida, exakt på samma sätt. Det är inte som mensvärk eller vid ÄL utan en mer nypande smärta, som om nåt satt i kläm! Säger som du, om man ändå kunde få nid-blödning...
    Har inte jättemycket illamående men konstant hunger, springer och kissar hela tiden och får massa blodtrycksfall!
    Är så van vid besvikelser vid det här laget så jag vågar inte ens hoppas längre, dumma skengraviditeter!!!
  • TrasigaTrasan

fru tok skrev 2009-12-10 20:30:40 följande:

Då har vi ju ungefär samma symtom, undrar vad det kan vara?! Sitter här i kväll igen med ont på höger sida, exakt på samma sätt. Det är inte som mensvärk eller vid ÄL utan en mer nypande smärta, som om nåt satt i kläm! Säger som du, om man ändå kunde få nid-blödning...Har inte jättemycket illamående men konstant hunger, springer och kissar hela tiden och får massa blodtrycksfall! Är så van vid besvikelser vid det här laget så jag vågar inte ens hoppas längre, dumma skengraviditeter!!!
    håller med dig dumma dumma skengraviditeter..men HOPPAS HOPPAS...åååååå
  • fru tok

Jaha då börjar det närma sej BIM, hur går det för er tjejer? Kommer det några symtom?

Jag har massvis! Jag mår jätteilla, främst på kvällarna. Blodtrycksfall, kramper i livmodern som strålar ut i benen. Jag fryser jättemycket, somnar hela tiden och är konstant hungrig... Med andra ord - jätte skengravid! Men tänk om?! Eller näe sån lycka kan man väl bara inte drabbas av!

• fru tok

tack! Testar nog i morrn... Orkar inte gå omkring och må så här och hoppas, hoppas hoppas! Bättre att bli besviken, tänka om och fokusera på julen nu.

• TrasigaTrasan

fru tok skrev 2009-12-16 22:26:44 följande:

tack! Testar nog i morrn... Orkar inte gå omkring och må så här och hoppas, hoppas hoppas! Bättre att bli besviken, tänka om och fokusera på julen nu.
    ÅÅÅÅ vad jag håler tummarna för dig, å alla andra ..Hoppas hoppas, du måste skriva å berätta hur det gick....jag vill oxå testa, orkar inte vänta vänta vänta.

Skengravida jag och mina symtom är, trött, frosta, kissenödig, ont i vänster sida i tjejmagen...OCH sist men inte minst, jag kan inte känna igen mina bröst,de är så ÖMMA att jag kan inte röra dem,när jag sover på sidan skriker jag till när kag ska vända......

USCH.....usch på mig som hoppas så mycket..............
  • fru tok

Jag fick ett PLUS! Ett underbart vackert plus... Tror nästan inte det är sant och börjar genast ifrågasätta om det är pergotime som på något vis lurar mej

Men där var det i alla fall, det efterlängtade Plusset! Håller nu tummar och tår för er andra...

TrasigaTrasan skrev 2009-12-16 22:44:10 följande:
    fru tok skrev 2009-12-16 22:26:44 följande: ÅÅÅÅ vad jag håler tummarna för dig, å alla andra ..Hoppas hoppas, du måste skriva å berätta hur det gick....jag vill oxå testa, orkar inte vänta vänta vänta. Skengravida jag och mina symtom är, trött, frosta, kissenödig, ont i vänster sida i tjejmagen...OCH sist men inte minst, jag kan inte känna igen mina bröst,de är så ÖMMA att jag kan inte röra dem,när jag sover på sidan skriker jag till när kag ska vända...... USCH.....usch på mig som hoppas så mycket..............
    Jag förstår det du känner, var så säker på att få ett - i morse så jag bröt ihop på golvet i tokgråt när plusset trädde fram. Men dina symtom låter ju onekligen som att du skulle vara gravid! Du kanske skulle ta och testa du oxå?! Lycka till och stryrkekramar!
  • TrasigaTrasan

fru tok skrev 2009-12-17 07:29:31 följande:

Jag fick ett PLUS! Ett underbart vackert plus... Tror nästan inte det är sant och börjar genast ifrågasätta om det är pergotime som på något vis lurar mej Men där var det i alla fall, det efterlängtade Plusset! Håller nu tummar och tår för er andra...

Jag förstår det du känner, var så säker på att få ett - i morse så jag bröt ihop på golvet i tokgråt när plusset trädde fram. Men dina symtom låter ju onekligen som att du skulle vara gravid! Du kanske skulle ta och testa du oxå?! Lycka till och stryrkekramar!
    STORT GRATTIS FRU TOK, vilken underbar julklapp du fick, gud va glad jag blev nu...

Själv fick jag mensen...lilla röda mensen :((....men men de blir en ny månad och nytt år, då hoppas jag verkligen på att pergotime funkar banne mig..nästa månad eller om 4 dar är det min allra första pergo försök...hoppas hoppas

Men jag blev faktiskt jätte glad för din skul FRU TOK
  • fru tok

Vad tråkigt att den dumma mensen kom.... Men själv är jag ju himla imponerad av pergotime, jag blev ju gravid på första försöket med dom. Håller tummarna för dej att januari blir månaden då det händer!

TrasigaTrasan skrev 2009-12-18 01:47:35 följande:
    fru tok skrev 2009-12-17 07:29:31 följande: STORT GRATTIS FRU TOK, vilken underbar julklapp du fick, gud va glad jag blev nu... Själv fick jag mensen...lilla röda mensen :((....men men de blir en ny månad och nytt år, då hoppas jag verkligen på att pergotime funkar banne mig..nästa månad eller om 4 dar är det min allra första pergo försök...hoppas hoppas Men jag blev faktiskt jätte glad för din skul FRU TOK
  • TrasigaTrasan

fru tok skrev 2009-12-18 07:41:20 följande:

Vad tråkigt att den dumma mensen kom.... Men själv är jag ju himla imponerad av pergotime, jag blev ju gravid på första försöket med dom. Håller tummarna för dej att januari blir månaden då det händer!
    tack fru tok!
Svar på tråden Fler med hopp om Äl runt den 3 dec?