Fler med hopp om Äl runt den 3 dec?
Jag har bestämt mej! Vågar inte riskera att missa en eventuell Äl så jag åker ingenstans! Ska vara hemma och sexa hela veckan...
Fler där ute som hoppas på ägg den här veckan? ska vi följas åt?
Jag har bestämt mej! Vågar inte riskera att missa en eventuell Äl så jag åker ingenstans! Ska vara hemma och sexa hela veckan...
Fler där ute som hoppas på ägg den här veckan? ska vi följas åt?
fru tok skrev 2009-12-10 11:16:10 följande:
fru tok skrev 2009-12-10 20:30:40 följande:
Jaha då börjar det närma sej BIM, hur går det för er tjejer? Kommer det några symtom?
Jag har massvis! Jag mår jätteilla, främst på kvällarna. Blodtrycksfall, kramper i livmodern som strålar ut i benen. Jag fryser jättemycket, somnar hela tiden och är konstant hungrig... Med andra ord - jätte skengravid! Men tänk om?! Eller näe sån lycka kan man väl bara inte drabbas av!
fru tok:håller tummarna för dej :)
tack! Testar nog i morrn... Orkar inte gå omkring och må så här och hoppas, hoppas hoppas! Bättre att bli besviken, tänka om och fokusera på julen nu.
fru tok skrev 2009-12-16 22:26:44 följande:
Jag fick ett PLUS! Ett underbart vackert plus... Tror nästan inte det är sant och börjar genast ifrågasätta om det är pergotime som på något vis lurar mej
Men där var det i alla fall, det efterlängtade Plusset! Håller nu tummar och tår för er andra...
fru tok skrev 2009-12-17 07:29:31 följande:
Vad tråkigt att den dumma mensen kom.... Men själv är jag ju himla imponerad av pergotime, jag blev ju gravid på första försöket med dom. Håller tummarna för dej att januari blir månaden då det händer!
fru tok skrev 2009-12-18 07:41:20 följande: