• 86maria

jag tror att jag är bisexuell!!

jag har länge fantiserat om att vara med tjejer!
    Jag har lite "erfarenhet" men jag har aldrig gått fullt ut!

Jag är gift och har barn, men min man har inget emot om jag skulle ha sex med tjejer (för jag TROR inte att jag skulle vilja leva med en tjej). Han ser inte det som att jag är otrogen, vet inte varför =)

men är det någon som vet hur man kan gå tillväga för att hitta någon?
    när anser man att någon är bisexuell?

• Svar på tråden jag tror att jag är bisexuell!!
  • 86maria
    Lindu81 skrev 2009-12-01 13:18:55 följande:
    Det finns många bisexuella här ;)
    trevligt att du kom in
  • 86maria

Licens To Kiss skrev 2009-12-01 13:17:35 följande:

Om 2 månader.
    kanske kan höra av mig efter det då haha
  • Licens To Kiss
    86maria skrev 2009-12-01 13:25:00 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-01 13:17:35 följande: kanske kan höra av mig efter det då haha
    Hehe gör så.
    Vecka 32 (31+3) och 59 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Lindu81

Vad har ni andra för erfaremheter av tjejsex? Hur gick det till första gången? :P

• 86maria
    linjes skrev 2009-12-01 15:23:10 följande:
    Här är en till bisexuell
    kul att du kom in.. har du varit öppen om det länge?
  • linjes

Jo en ca 10 år iaf,har tills nyligen varit gift men ligger nu i skilsmässa..Jag träffade tjejer och vi träffade även par under våran tid som ett par.Nu är det hög tid att ge sig ut på egen hand

• 86maria
    linjes skrev 2009-12-01 15:56:40 följande:
    Jo en ca 10 år iaf,har tills nyligen varit gift men ligger nu i skilsmässa..Jag träffade tjejer och vi träffade även par under våran tid som ett par.Nu är det hög tid att ge sig ut på egen hand
    jag längtar med tills jag får pröva.. har ju som sagt inte gått fullt ut.. det är ju någon som jag inte kan vänta tills jag får göra
  • linjes
    86maria skrev 2009-12-01 16:09:52 följande:
    jag längtar med tills jag får pröva.. har ju som sagt inte gått fullt ut.. det är ju någon som jag inte kan vänta tills jag får göra
    Aha ja det är jättemysigt
  • rlevitte
    86maria skrev 2009-12-01 11:50:12 följande:
    När denna någon anser sig vara det.

Mvh,
    Richard
  • Licens To Kiss
    rlevitte skrev 2009-12-01 16:52:42 följande:
    När denna någon anser sig vara det.Mvh,Richard
    Håller med!!
    Vecka 32 (31+3) och 59 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • 86maria
    linjes skrev 2009-12-01 16:16:36 följande:
    Aha ja det är jättemysigt
    kan tänka mig det! gillar du rookies?
  • Ett Liv

Jag är oxå bisexuell och en sida som kan vara bra är www.qruiser.com Den sidan är för hbtq-personer (homo,bi,trans och queer) själv tycker jag tyvärr att det är lite väl många män där som raggar sex och är intresserade av att visa sitt kön. Men endel gillar väl det oxå.
    Sidan var alltså bättre förr enligt mig.

När man anses vara bisexuell är nog ganska olika. Endel anser att det är när man gillar att ha sex och fantiserar om både kvinnor och män och endel anser att man måste kunna bli kär i både och. För mig är det så att jag kan bli och har varit kär i både kvinnor och män.

Men jag tror att man vet om man är bisexuell. Det känns nog bara stort att säga det i början.

• Anonym (mammatill2)

Jag är bi.Är 27 och är inte säker förrän nu.Men jag har aldrig vågat göra något.Men jag fantiserar mer och mer om att ha sex och ett förhållande med en tjej.Killar tänder inte mej på samma sätt..:(Jobbigt eftersom jag är upptagen..men han påstår att jag gärna får ha sex med en annan tjej om han får kolla på..han får det ju till att bara vara sex-jag tycker det känns billigt!

• Anonym (kille29)
    Anonym (mammatill2) skrev 2010-04-13 22:51:50 följande:
    Jag är bi.Är 27 och är inte säker förrän nu.Men jag har aldrig vågat göra något.Men jag fantiserar mer och mer om att ha sex och ett förhållande med en tjej.Killar tänder inte mej på samma sätt..:(Jobbigt eftersom jag är upptagen..men han påstår att jag gärna får ha sex med en annan tjej om han får kolla på..han får det ju till att bara vara sex-jag tycker det känns billigt!
    Jag har varit otrogen mot min tjej med flera killar under senaste året. Hon vet allt nu och vi håller på att bryta upp f.n. Jag blev bög första gången jag fick en kuk i mig, för snart 11 månader sen. Fast emotionellt känner jag mig som hetero. Jag känner ingen kärlek till män alls men däremot är sexet fantastiskt. Jag är helt konfunderad.
  • Gung Ho
    86maria skrev 2009-12-01 11:50:12 följande:
    Det är ju såklart olika från person till person...och är väl inte så viktigt egentligen?
Svar på tråden jag tror att jag är bisexuell!!