• koa

vi singlar!!!

Mm dax för att dra igång det här , hur går det för er ? hittar ni kärleken ..

• Svar på tråden vi singlar!!!
  • zingo

Jo barn och relationer är inte lätt man vill ju inte pressentera någon för sitt barn som de kanske går åt skogen med när dom har hunnit bli kompisar de är ju inte sjyst om man nu hittar någon att dejta överhuvudtaget tycker de är svårt alla i min ålder vill ju göra massa grejer å resa å fästa å så och de går ju inte så bra ihop med att vara förälder

• mamsett
    CathrinS skrev 2009-12-17 00:12:31 följande:
    Jag tycker det svåra är att träffa ngn som prioriterar familjelivet... som inte vill leva sitt eget liv som vanligt med träning 7 ggr i veckan o utlandsresor 5 ggr om året och som inte hör av sig o berättar om sin dag eller vill lyssna när man själv berättar om sin, o som ska ut o ränna med "grabbarna" vareviga helg...Ska det vara så, då kan det kvitta.. så kanske e det lättare att träffa ngn som redan har barn, som inser vad familjeliv är... Men då bor de långt bort o är inte flyttbara.. :SJag börjar ärligt talat ge upp, tar sådan energi o fyller hjärtat med en massa besvikelser :/
    Jag förstår dig helt. Känner likadant, det tar verkligen bara en massa energi o ger en en massa bevikelse. Jag har faktiskt lagt det på hyllan av de anledningarna på obestämd tid, men man saknar till viss del en man vid sin sida o hoppas o visst skulle kärleken trilla över en så säger jag inte nej tack. Annars bryr jag mig inte just nu o gör inget åt det heller
  • CathrinS
    mamsett skrev 2009-12-17 22:26:11 följande:
    Jag förstår dig helt. Känner likadant, det tar verkligen bara en massa energi o ger en en massa bevikelse. Jag har faktiskt lagt det på hyllan av de anledningarna på obestämd tid, men man saknar till viss del en man vid sin sida o hoppas o visst skulle kärleken trilla över en så säger jag inte nej tack. Annars bryr jag mig inte just nu o gör inget åt det heller
    Mmm.. har verkligen lust att ge upp jag med, få lite r i kroppen. men smatidigt är jag rädd för att göra det, för jag som bara sitter ensam hemma m dottern träffar juh aldrig ngn då, o då är det lätt att åren bara rullar på o så sitter man där ensam o gammal. Jag vill juh helst ha fler barn, att gumman ska få syskn, då har man inte all tid i världen tyvärr :/ Samtidigt så är det mer sm ska klaffa nu för att det på ngt sätt ska kunna kännas aktuellt ngn gång i framtiden. :/
  • koa

ja inte ens en dejt ,fy så tråkigt.

• singelfar

hej hopp,,,

min ålder och med en 5 åring på heltid är ingen hit i dejtinglivet har jag märkt,,, dåligt med kvinnor som vill dejta heltidspappor därute

• Profeten

Singel o grymt nöjd med det :)

Räcker o vara pappa just nu känner jag, men händer något så gör det :)

• rimmadlax

Vet inte ens om jag vill träffa någon ny, men händer det så händer det. Men då ska det verkligen vara "på riktigt" den här gången, annars orkar jag inte engarera mig för att bryta upp efter ett år eller så igen.

• Tricia

Ja singel är jag men vet heller inte om jag vill träffa någon. Eller jo, såklart om jag visste att det var seriöst men jag trivs som det är och orkar inte öda energi på dejtande. Träffar jag någon så gör jag. Och såklart jag hoppas jag gör det någon gång

• vårosommarlängtan

Hänger på här, bor i Göteborg, har en son på 10 år.

• BlueFlower

Finns hur många som hellst här i Umeå..
    endå är man så singel man kan vara!
    Barn på 2 år, själv är jag 24..

• Sebastian04

Håller med, det är svårt att hitta kärleken trist nog Ändå bor vi i huvudstaden
    Kommer ju från en liten stad..

Rimmadlax
    Håller med dig Jag vill satsa annars kan det kvitta.

Svar på tråden vi singlar!!!