• Lifesgood

Vi unga mammor som börjar bebisverkstaden nu i december för att tillverka ett syskon till våra sena 08:or :) Följas åt till plus?

Är 20 år och har en dotter född i december 2008 :) Har min mens nu och efter den så sätter vi igång mot nummer två! Hoppas såklart på ett plus runt julafton, vore inte det världens bästa julklapp? :)

Här kan vi diskutera symptom, äl och våra tankar och funderingar kring syskon! Skriv lite om er själva, ålder, när ni har bim osv. Hoppas det är någon som vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi unga mammor som börjar bebisverkstaden nu i december för att tillverka ett syskon till våra sena 08:or :) Följas åt till plus?
  • AlxNilsson

hej..
    jag e 20 och har två söner en född feb -08 och en april -09 jag och killen har försökt någon månad nu men utan resultat..
    roligt att höra att de e fler som försöker..
    har väldigt oregelbunden mens så jag har ingen anning om när jag ahr bim osv..

• Lifesgood

Vad kul att du tittade in :) Hoppas ni får plus snart! :D Vi hoppas på plus till jul men efterson det är förslk nummer 1 så kanske man får ta om det blir minus med :) Men hoppas det går fort, gick på första med dottern :)

Lycka till!

• VincentsmammaBf2010 April

har en son på 1½ år =), han ska bli storebror ca den 1maj :D

• AlxNilsson

VincentsmammaBf2010 April skrev 2009-12-11 20:31:56 följande:

har en son på 1½ år =), han ska bli storebror ca den 1maj :D
    åhh.. grattis vad roligt..
    själv sitter jag och väntar in mensen känner på mig att den e på g..
Svar på tråden Vi unga mammor som börjar bebisverkstaden nu i december för att tillverka ett syskon till våra sena 08:or :) Följas åt till plus?