kan vårt förhållande räddas?!
Min sambo sen 5 år tillbaka har varit otrogen. Hon kom hem till oss för 6 månader sedan o berättade allt för mig, min sambo erkände och jag ville ge honom en till chans och gå vidare.
Några månader senare dök fler saker upp, har hittat honom på "sexdating" sidor, han har ringt telefiket i ca 2 år, massa amatörporr på datan men han erkänner ingenting! Det är inte han som ringt, ändå finns det på hans telefonräkning, det är någon annan som lagt upp honom på alla såna sidor och varit inne på dom över 400 gånger.. På dom sidorna fanns även massa bilder på honom från vår dator, men då var det att det är virus på datan så någon har hackat sig in på vår data och tagit bilderna.
Kollade igenom hans mobil och hittade massa tjejer i telefonboken t.ex brunett mobil m.fl. men det vet han inte ens var det är och när jag tittade igen var allt raderat.
Jag vill bara att han ska erkänna vad han gjort, när han inte gör det så blir det att det är honom det är synd om såklart för jag är så elak för att jag anklagar honom för saker han inte gjort..
Jag kan ju inte ens vara arg eller ledsen.
Har tappat allt självförtroende och känner mig helt värdelös. men vill konstigt nog inte lämna honom, eller jag vågar snarare inte.
Snälla hjälp mig, kan jag få honom att erkänna på nåt sätt??
Tack!