• Peter37

Vad har du på dig nu?

Vad har du på dig för kläder just nu?

jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-29 23:16
    SKRIV VAD NI HAR PÅ ER I TRÅDEN..INGET ANNAT,MKT ANNAT SURR NU

• Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • Anonym (H 3)
    Eurydike 87 skrev 2026-02-03 01:24:27 följande:
    Låter mysigt och skönt! 😊
    Det är det😊

Jobbkläder nu
  • Mayjel
    Eurydike 87 skrev 2026-02-03 01:24:27 följande:
    Låter mysigt och skönt! 😊
    Håller med. Och det som verkligen skapar en trist stämning härinne är vissa frustrerade typer som har fräckheten att skriva sura och nedlåtande svar till kvinnliga medlemmar som inte ger dem de sexuellt explicita svar de väntat sig utan istället beskriver helt vanliga kläder. Något som medlemmen H3 tyvärr råkade ut för nyligen. 
  • Anonym (La)

Myskläder: svarta kashmirbyxor, stretchig sidentopp.

• Eurydike 87
    Mayjel skrev 2026-02-05 13:15:45 följande:
    Håller med. Och det som verkligen skapar en trist stämning härinne är vissa frustrerade typer som har fräckheten att skriva sura och nedlåtande svar till kvinnliga medlemmar som inte ger dem de sexuellt explicita svar de väntat sig utan istället beskriver helt vanliga kläder. Något som medlemmen H3 tyvärr råkade ut för nyligen. 
    Trist med trist stämning! Jag råkade själv ut för det en gång när jag blev kallad sexig tant för att jag skrev att jag hade linne och mysbyxor på mig. Men det var just de orden som inspirerade mig till att klä ut mig till en tant på den senaste maskeraden och det var ju roligt 👵🏻 Ja, jag såg det lite längre upp i tråden! 😞
  • Anonym (Snyggmorsa)

Endast morgonrock. Nu kom hantverkarna så jag borde kanske gå och klä på mig, fast jag väntar nog lite...

• Man 78
    IMÅ skrev 2026-02-10 12:12:26 följande:

Ingenting... naken under täcket

Mitt på dagen :)
Svar på tråden Vad har du på dig nu?