• Modin

Mammor i klippan?

Jag är en nyinflyttad tjej i klippan med 3 barn..

Jag heter Fanny och är 21 år gammal, gift, har 3 barn som är 3,5, 1,5 och 6 veckor snart.. Söker någon att umgås med på dagarna.. Spelar ingen roll vilken ålder igentligen, jag vill bara ha någon vän.. :) Dagarna blir så långtråkiga när man sitter hemma själv.

Skriv gärna om du oxå har tråkigt om dagarna!

• Svar på tråden Mammor i klippan?
  • Modin

Va roligt.. Många som skriver nu.. Någon som lust att träffas någon dag?? :)

• Nea09

Absolut de ända som e dåligt med att bo här ute e bussarna suck...går bara en i timen

• SchumiFerrari
    Modin skrev 2009-12-16 09:56:16 följande:
    Det låter spännande faktiskt.. :) Hur kommer det sig att du valde just de??
    Språkkurserna valde jag med tanke på mitt jobb.. Är förskollärare. De andra för skojs skull
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Modin
    Nea09 skrev 2009-12-16 13:05:08 följande:
    Absolut de ända som e dåligt med att bo här ute e bussarna suck...går bara en i timen
    Jag har körkort och bil så jag kan ta mig till ställen om det skulle vara så.. :)
  • Plärtan

Jag träffas gärna, men är fast i snön ute på landet hos mina föräldrar för tillfället :P

• Modin
    Plärtan skrev 2009-12-16 22:40:11 följande:
    Jag träffas gärna, men är fast i snön ute på landet hos mina föräldrar för tillfället :P
    Heheh jobbigt.. :P Bara säg till när du känner för det, för jag är hemma alltid..
  • Nea09
    Modin skrev 2009-12-16 22:26:26 följande:
    Jag har körkort och bil så jag kan ta mig till ställen om det skulle vara så.. :)
    hehe okej de måste vara skönt att ha körkort vi har bott här ute i 8månader nu segt att inte kunna ta sig nånstanns hur e de annars idag har du inte msn? lättare att prata där kram
  • SchumiFerrari
    Modin skrev 2010-01-07 08:58:17 följande:
    Är de ingen kvar här?
    Det har varit mycket nu i jul...
  • Modin

Heheh ja jag förstår de.. Ja har knappt suttit här ja heller.. 

• SchumiFerrari
    Modin skrev 2010-01-07 09:43:19 följande:
    Heheh ja jag förstår de.. Ja har knappt suttit här ja heller.. 
    Nu är det massa snö ute. Hat tvättstuga nu på fm men ska försöka komma ut senare.
  • Modin

Ingen som känner för en mamma träff?? Vi kan ju träffas några och fika kanske? :)

• SchumiFerrari
    Modin skrev 2010-01-13 16:12:47 följande:
    Ingen som känner för en mamma träff?? Vi kan ju träffas några och fika kanske? :)
    Det låter skoj! Kan jag så hänger jag gärna med!
Svar på tråden Mammor i klippan?