• valkyrie

nån som tagig bidrottninggele som har PCO?

ja som rubriken lyder.

tacksam för svar.

• Svar på tråden nån som tagig bidrottninggele som har PCO?
  • Tvillingar11

Japp, gav det en chans ungefär en månad- men ingen skillnad. Sen fick jag höra att bidrottninggele mer hjälper de som inte har pco eller pcos.

Däremot vitex agnus castus sägs vara bra för de med pcos, sök och läs lite på nätet. Det har jag inte testat än...

• Vårflickan84

var kan man köpa vitex agnus castus?

• Tvillingar11
    Vårflickan84 skrev 2009-12-10 22:56:38 följande:
    var kan man köpa vitex agnus castus?
    Jag köpte först droppar som finns lite överallt, men hade så svårt för smaken. Man ska blanda de i vatten, drack det en gång men slutade. sedan köpte jag tabletter på kenkou på nätet, men dem har jag ej börjat med än. Man ska inte ta risken att ta de samtidigt som annan behandling.
  • valkyrie

puffar finns det någon annan som använt bidrotting gel?

• USB

Jag åt det en månad och mensen försvann i tre månader. Vet inte om det berodde på tabletterna eller om det var PCO:n som ställde till det.

• PCO20

Hejsan!
    Jag har bara provat vitex agnus castus. Jag hade inte haft mens eller ägglossning på ÖVER ett år, inte ens pergotime kunde hjälpa mig, men två veckor efter jag använt vitex agnus castus (i två veckor) så fick jag (antagligen) ägglossning (bröstvårtorna ömmade rejält osv, läs min blogg för mer detaljer) och två veckor senare fick jag mens!

Helt otroligt Är övertygad om att vitex agnus castus hjälpte mig. Provade rosenrot för ca ett år sedan och det gav mig en liten, sparsam blödning som jag inte räknar som mens. Men dessa kosttilsskott hjälper nog på något sätt.

• A S E

Yes, jag provade bidrottninggelé o min mens försvann i fem månader. Rekommenderar INTE!

• Tvillingar11
    PCO20 skrev 2009-12-14 16:05:26 följande:
    Hejsan!Jag har bara provat vitex agnus castus. Jag hade inte haft mens eller ägglossning på ÖVER ett år, inte ens pergotime kunde hjälpa mig, men två veckor efter jag använt vitex agnus castus (i två veckor) så fick jag (antagligen) ägglossning (bröstvårtorna ömmade rejält osv, läs min blogg för mer detaljer) och två veckor senare fick jag mens! Helt otroligt Är övertygad om att vitex agnus castus hjälpte mig. Provade rosenrot för ca ett år sedan och det gav mig en liten, sparsam blödning som jag inte räknar som mens. Men dessa kosttilsskott hjälper nog på något sätt.
    Vad kul att höra! Åt du droppar eller tabletterna? Blev din mens regelbunden därefter? Gravid?
  • valkyrie

tack för alla svar. i dag tog jag min första bidrottning tablet. ska ge det en chans. kan inte bli värre än vad jag har det nu.

• PCO20
    Tvillingar11 skrev 2009-12-15 17:00:26 följande:
    Vad kul att höra! Åt du droppar eller tabletterna? Blev din mens regelbunden därefter? Gravid?
    Droppar Men det var nyligen så nu har jag provat dropparna igen och väntar på ägglossning, vet dock inte alls om det funkar lika bra denna gången. Skulle egentligen ha börjat med dropparna igen på mensens första dag men glömde bort det. Nu ska jag alltså avvakta och se ifall någon äl och/eller mens dyker upp. Sedan ska jag prova tabletterna Så än vet jag inte!
  • gr09

Jag åt bidrottninggelé och min mens blev helt galen. Den uteblev íbland och kom tätt ibland. Dessutom tog det lång tid innan det blev ordning på det igen. Jag bör väl även skriva att jag har regelbunden mens trots PCO!

Svar på tråden nån som tagig bidrottninggele som har PCO?