• leppäkerttu

    Jobba hemifrån...

    Någon som har erfarenhet av nåt sånt jobb? Skulle faktiskt vilja testa på att kanske ringa och göra markadsundersökningar eller likande!

    Någon som vet något seriöst företag man kanske kan kontakta?

  • Svar på tråden Jobba hemifrån...
  • kimsi

    Ja i hela två dagar stod jag ut med ett sådant jobb och glatt återgick till att vara undersköterska igen, men företaget jag jobbade för var i alla fall www.momenta.se/

  • leppäkerttu

    Någon annan som har erfarenhet av detta? Tanken är att jag ska tjäna lite extra då jag studerar =)

  • jaquelen

    Jag jobbar med att sälja hälsoprodukter och har gjort det sen 5 månader. Jag drar in 18000-25000 kr varje månad med att jobba deltid.

    Ha det bra!
    Jaquelen

  • Annbritt

    Jag jobbar hemma vid min dator men markandsföring.

  • leppäkerttu

    Annbritt : Det låter roligt, är det något man klarar sig på i månaden eller är det mer som ett extrajobb? 

  • Anova

    Jag har också jobbat med marknadsföring hemifrån.. Men till skillnad från ovanstånde (i alla fall Annbritt som jag förstått jobbar med MLM) har jag varit anställd som marknadsförare (är utbildad inom ekonomi).

    SCB (statistisk centralbyrå) brukar ha sådanna jobb där du jobbar "hemifrån", du kanske måste ut och intevjua folk. SCB är väldigt seriösa, är ju en statlig myndighet.

  • Annbritt
    Sandra011 skrev 2010-02-14 14:02:51 följande:
    Annbritt : Det låter roligt, är det något man klarar sig på i månaden eller är det mer som ett extrajobb? 
    Jag har det som hobby/extrajobb just nu men målet är att jag ska jobba med det på heltid.
  • Annbritt
    Anova skrev 2010-02-14 17:08:54 följande:
    Jag har också jobbat med marknadsföring hemifrån.. Men till skillnad från ovanstånde (i alla fall Annbritt som jag förstått jobbar med MLM) har jag varit anställd som marknadsförare (är utbildad inom ekonomi). SCB (statistisk centralbyrå) brukar ha sådanna jobb där du jobbar "hemifrån", du kanske måste ut och intevjua folk. SCB är väldigt seriösa, är ju en statlig myndighet.
    Ja det är MLM och jag är oxå utbildad inom ekonomi - har ekonomijobb på deltid
  • Smulan85
    jaquelen skrev 2010-02-11 17:25:51 följande:
    Jag jobbar med att sälja hälsoprodukter och har gjort det sen 5 månader. Jag drar in 18000-25000 kr varje månad med att jobba deltid.Ha det bra!Jaquelen
    Vart jobbar du? är det svårt att käna pengar? // Sara{#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Jobba hemifrån...