Någon som blivit gravid efter..
Någon som blivit spontangravid efter misslyckat ivf försök eller efter avbruten behandling??
Kram
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-08 18:24
Gör ivf pga dåligt AMH värde samt manlig faktor..
Någon som blivit spontangravid efter misslyckat ivf försök eller efter avbruten behandling??
Kram
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-08 18:24
Gör ivf pga dåligt AMH värde samt manlig faktor..
Hej Bebbi,
Vi har mot alla odds blivit gravida. Har genomgått både IVF och FET utan resultat. Beslutade oss för att adoptera och drog igång den utredningen. Nu när vi går och väntar på vårt medgivande från kommunen får jag ett PLUS på Clearblue-stickan. Kan inte fatta att det är sant, vi är fortfarande mycket chockade. Har kämpat för att få barn i ca 6 år...
Så håll ut, det finns hopp!
Kram, Mahlin
Ursäkta frågan men vad var ert problem..?
UNdrar eftersom jag själv inte orkar genomgå fler ivf försök...
Tack för svar.. själv är det manlig faktor så det kanske inte är så stor chans att lyckas på egen väg..trots att vi lyckats att få upp antalet från 4 milj. till 51 milj...
MMMEEENNN GUUUD GRATTIS vilken lycka du måste känna... längtar såklart sj men har ej försökt såå länge som du =)
Ja
Aha, tack för förklaringen., Har du någon aning om vad ditt värde skulle vara omräknat till det andra sättet att mäta det?
Är det 5 blåsor som kan ge ägg nu under stimulering, eller under resten av ditt liv?
Aha. Ok. Fråga gärna om du får tillfälle. Jag tycker att det är intressant med AMH och det finns så lite att läsa om det.
Men 5 blåsor är inte helt dåligt? Jag fick 6 mogna blåsor och i fyra av dem var det ägg. Två blev befruktade och en av dem fäste. Är i v 15 nu. Ge inte upp.
Hej, mnpnse här...
Blev tvungen att registrera mig på nytt... kom inte in på min gamla.
Så from nu heter jag Mahlinp..
Ha de gott o trevlig lucia!
Mahlinp
Vi har varit på vår första information om adoption. De sa att man skulle släppa tankarna på att bli gravid och på så sätt skydda sig under pågående utredning. Men ni blev gravida under ert väntande för medgivande. Fick ni annan information?