• Anonym

Jag vill ha tillbaka mitt ex men är gravid med en annan!!!

Som vad ovan lyder... Jag vill ha tillbaka mitt ex men är gravid med en annan!
    Jag lämnade mitt ex o drog utomlands o han gjorde ALLt för att få tillbaka mig men jag bara ignorerade honom o körde på i mitt.
    Han reste över nästan hela jordklotet till mig o jag bar drog i väg även då.
    Men under dom senaste månaderna så jag har kommit till insikt o jag vill ha tillbaka HONOM.... Nu till det stora dilemat, jag kom hem till sverige o jag träffade honom o allt kändes jätte bra. Från bådas håll! O från första dagen så tänkte jag på hur jag skulle kunna berätta för honom att jag är gravid.... Tog mig i kragen o berätta för honom 3:e gången vi sågs o det var sååå jobbigt.
    Han o jag var gravida 2gånger innan jag drog men det slutade i MA och MF båda gångerna så sen nu då kommer jag o säger att jag är gravid men med en annan.
    O att jag vill ha tillbaka honom...
    Vet inte vad jag vill ha ut av att skriva här men kände att jag ville skriva av mig lite bara.

JAG VET ATT JAG VARIT ETT STORT SVIN mot honom "lr kalla det vad du vill" det finns inte ord för vad jag har gjort mot honom... O det finns inget som jag ångrar så mycket som vad jag gjort mot honom.

Jag vill bara ha tillbaka honom.... Kan han förlåta mig? O kan han bli pappa till ett barn som inte biologist är hans? Orkar han det?

Skulle ni kunna förlåta någon som gjort så här mot er? Jag tror inte jag skulle kunna det...

Men både han o jag älskar varandra över allt annat. Kan vi förbi se detta? O leva lyckliga tillsammans med detta barn?

Säg gärna vad ni tycker men är fullt medveten om att jag kan få otroligt mycket skit av er o det får jag ta.
    Vet ju som sakt att det är oförlåtligt det jag gjort...

• Svar på tråden Jag vill ha tillbaka mitt ex men är gravid med en annan!!!
  • Stårschan

Det vet ingen annan än han. Jag hade inte vågat bygga en framtid med dig.

Stolt över att vara moraltant!
  • Lotlas

Jag hade inte vågat satsa, men han kanske gör det. Kärleken är stark, frågan är hur stark...

• MammaBecca

Jag hade aldrig gjort det.... fast å andra sidan hade jag inte heller jagat ngn så som han har jagat dig. Det är som sagt bara han som kan svara på det

• En Dum En

Ska den riktiga pappan vara delaktig?

• Jexter

Den ende som kan säga om det är OK eller ej, det är han själv. Men tänk efter själv först om detta är verkligen hundraprocentigt vad du vill - du har ju "dragit iväg" från honom förr. Det gäller ju att kunna leva med sig själv också och om du plötsligt inser IGEN sen att du vill dumpa honom så kommer du ha ganska fet ångest över det.

• Anonym (TS)

Nej den biologiska pappan finns inte i bilden!
    Han vill inte finnas där....

• mia83

Men som jag förstår så var ni väl inte tillsammans under tiden som du blev gravid med en annan? Så länge ni inte är tillsammans, om det inte är sagt något annat, så måste ni väl ha rätt att göra vad ni vill? Du kan väl inte ta hänsyn till att han sitter och trånar efter dig, om du (just då iallafall) inte känner samma sak?

Jag tror absolut att man kan älska ett barn som inte är 'ens eget', men det är bara han som kan svara på om ni ska försöka igen eller inte. Och för att det ska fungera så måste det väl även vara fråga om en seriös relation - det kräver ju lite mer ansvar att bli tillsammans med någon som har barn.
    Lägg korten på bordet och fråga honom. Lycka till!

• Anonym

Handen på hjärtat TS, varför ska denna man ta tillbaka dig? Du har gjort slut, trampat på honom, ignorerat honom när han försöker få tillbaka dig, och nu när du är gravid med en annan man (som inte vill ha dig) då vill du ha ditt ex. Inte för att vara elak, men det låter som om du bara vill ha en pappa till ditt barn när du nu sitter i en situation där du kommer att bli ensamstående mamma. Även om du hävdar att du verkligen älskar honom jättemycket så skulle inte jag se det så om jag vore honom.

Om du ens ska ha en chans att få honom tillbaka så måste du nog visa att du verkligen vill ha HONOM och inte bara någon som tar hand om ditt (och en annan mans) barn. Om han kan förlåta dig, det kan ju bara han svara på.

• Anonym (TS)

Som jag skrivt innan så vet jag inte om jag skulle kunna föråta någon som gjort så här mot mig så jag kan absolut inte begära att jag ska bli förlåten heller, absolut inte!
    O jag skiter fullkomligt i om "pappan" till banet vill ha MIG lr inte för det handlar inte om mig det handlar om barnet!
    Jag gjorde mitt val att åka från det landet då jag vet att han "pappan" ändå inte kommer finnas i bilden och jag ville åka hem till min familj.

Innan jag änns visste att jag var gravid så hade jag börjat skicka e-post till mitt ex, det var väl då jag insåg vilket misstag jag gjort som lämnade honom.
    Jag har velat mellan abort och att behålla barnet, jag har nu bestämt mig att jag ska behålla den lilla då jag inte skulle klara av att ta bort ett friskt barn när jag redan har förlorat 2st som var så efterlängtade. Det tog knäcken på mig när jag förlorade dom o det är väl en stor annledning till att jag bara drog o försvann från allt.

Så joo det är HONOM jag vill ha, inte bara en pappa till mitt barn.

Jag är villig att göra vad som helst för att visa honom att det är HAN jag vill ha!

• Hope03

Vet ditt ex om att du är gravid? Skulle han ta tillbaka dig trots graviditet?

Om ja då ser jag inge fel med att du går tillbaka till ditt ex.

• Anonym

Man mister inte kon förrens det är ur båset

• Anonym
    mia83 skrev 2009-12-10 11:22:34 följande:
    Men som jag förstår så var ni väl inte tillsammans under tiden som du blev gravid med en annan? Så länge ni inte är tillsammans, om det inte är sagt något annat, så måste ni väl ha rätt att göra vad ni vill? Du kan väl inte ta hänsyn till att han sitter och trånar efter dig, om du (just då iallafall) inte känner samma sak? Jag tror absolut att man kan älska ett barn som inte är 'ens eget', men det är bara han som kan svara på om ni ska försöka igen eller inte. Och för att det ska fungera så måste det väl även vara fråga om en seriös relation - det kräver ju lite mer ansvar att bli tillsammans med någon som har barn. Lägg korten på bordet och fråga honom. Lycka till!
    Är du bonusmamma utan att ha egna barn? Eller har du besökt svampskogen?
  • mia83
    Anonym skrev 2009-12-11 09:02:51 följande:
    Är du bonusmamma utan att ha egna barn? Eller har du besökt svampskogen?
    Fattade inte riktigt vad du menar, skickade du fel eller?
    Nej jag är inte bonusmamma. Ja, jag har egna barn. Nej, jag har inte varit otrogen själv, om det är det du menar.
  • mia83
    mia83 skrev 2009-12-11 19:30:15 följande:
    Fattade inte riktigt vad du menar, skickade du fel eller? Nej jag är inte bonusmamma. Ja, jag har egna barn. Nej, jag har inte varit otrogen själv, om det är det du menar.
    (Däremot har jag en underbar systerdotter med bonuspappa. Det fungerar superbra.)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Gammal)
    GregoryEnara skrev 2025-11-06 13:37:28 följande:
    Kontakta en kraftfull kärleksförtrollning för återförening ([email protected]) för att få tillbaka din ex-man, stoppa din skilsmässa och rädda ditt äktenskap nu.
    Varför letar du efter riktigt gamla trådar?
Svar på tråden Jag vill ha tillbaka mitt ex men är gravid med en annan!!!