Jag vill ha tillbaka mitt ex men är gravid med en annan!!!
Som vad ovan lyder... Jag vill ha tillbaka mitt ex men är gravid med en annan!
Jag lämnade mitt ex o drog utomlands o han gjorde ALLt för att få tillbaka mig men jag bara ignorerade honom o körde på i mitt.
Han reste över nästan hela jordklotet till mig o jag bar drog i väg även då.
Men under dom senaste månaderna så jag har kommit till insikt o jag vill ha tillbaka HONOM.... Nu till det stora dilemat, jag kom hem till sverige o jag träffade honom o allt kändes jätte bra. Från bådas håll! O från första dagen så tänkte jag på hur jag skulle kunna berätta för honom att jag är gravid.... Tog mig i kragen o berätta för honom 3:e gången vi sågs o det var sååå jobbigt.
Han o jag var gravida 2gånger innan jag drog men det slutade i MA och MF båda gångerna så sen nu då kommer jag o säger att jag är gravid men med en annan.
O att jag vill ha tillbaka honom...
Vet inte vad jag vill ha ut av att skriva här men kände att jag ville skriva av mig lite bara.
JAG VET ATT JAG VARIT ETT STORT SVIN mot honom "lr kalla det vad du vill" det finns inte ord för vad jag har gjort mot honom... O det finns inget som jag ångrar så mycket som vad jag gjort mot honom.
Jag vill bara ha tillbaka honom.... Kan han förlåta mig? O kan han bli pappa till ett barn som inte biologist är hans? Orkar han det?
Skulle ni kunna förlåta någon som gjort så här mot er? Jag tror inte jag skulle kunna det...
Men både han o jag älskar varandra över allt annat. Kan vi förbi se detta? O leva lyckliga tillsammans med detta barn?
Säg gärna vad ni tycker men är fullt medveten om att jag kan få otroligt mycket skit av er o det får jag ta.
Vet ju som sakt att det är oförlåtligt det jag gjort...