• UpptagetNick

Önskar du att ditt/dina barn hade en bättre pappa?

Många trådar startas där folk inte är "nöjda" med pappan till barnet/barnen.
    Hur ligger det till egentligen, önskar DU att ditt/dina barn hade en bättre pappa?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Önskar du att ditt/dina barn hade en bättre pappa?
  • thatisgreat

han är världens bästa pappa!
    Han gör allt för att vara hemma så mycket som möjligt med tösen.
    Han tar henne om nätterna för att JAG (som är hemma med dottern om dagarna) så få sova.
    han älskar att gå på babysim, babysång och annat kul som uppskattas av dottern

• BlommyNess12

Nej, min sambo är världens bästa pappa! Helt otrolig faktiskt.

• kutiom

Tyvärr, dottern klarar inte av honom. Hon tycker om honom emellanåt men han blir för mycket. Alla kan väl inte komma överens men det är tråkigt när barn/föräldrarrelationen inte fungerar.

• Aakashan

Ja för f*n, verkligen! Sämsta nånsinn!
    Han har i år träffat sina barn 4 ggr. Och det var under perioden mars till maj. Innan dess var det i september 2008.

• LillTussa

Usch, tycker det är tråkigt med pappor och mammor som inte förtjänar sina barn och inte vill ha en relation och väljer bort dem.. Tråkigt för barnens skull!!
    Trist för er som står kvar..
    Men tur det finns bra föräldrar också! Det värmer hjärtat!

• nollåtta

Nej min dotter har världens bästa pappa. Han är engagerad och delaktig i henne liv på alla sätt. Skulle inte kunna hitta en bättre farsa eller man för den delen heller. Mycket nöjd över mitt fantastiska kap

• vampyria2

Hehe nu är jag en slampa som har tre olika pappor till mina underverk...de äldsta önskar jag en annan pappa, för han träffar dem inte alls och har inte gjort det på 8 år.

Men min yngsta dotter har en helt underbar pappa, en sån som alla barn skulle ha rätt till. Han släpper allt för hennes skull och finns alltid där för henne. Han ser till att hon är lycklig och att hon har sin framtid säkrad när det gäller ekonomin.
    Sonens pappa är minst lika bra han, snäll, varm, finns alltid där, hittar på en massa skoj och är helt underbar mot både sonen och mig {#lang_emotions_heart}
    Men jag röstade ja efter som det var två mot en {#lang_emotions_sunny}
  • mandolina

Nej, absolut inte, han är verkligen kanon - mysig, tar sig tid, har tålamod, känslosam och praktisk och tar tag i saker. Jag har haft tur som har fått en sådan genuin och bra man!

• Thalis

Absolut INTE!
    Mina barn har världens bästa pappa!

Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Joje

Nej, mina barn har en bra pappa!!

• Joje

Nej, mina barn har en bra pappa!!

• ladida

JA. Jag kunde inte rösta men jag lägger in ett litet ord om att ja, Jag önskar min son hade en bättre pappa.

Mest av allt önskar jag att han kunde vara lika omtänksam, kärleksfull och glad åt honom som han är med sin dotter från ett tidigare förhållande..
    Hur kan man bry sig mindre om något av sina barn?
    En undran bara....
    Jag trodde inte det var möjligt men det var det visst...

• Bellan80

Ladida: Usch vad ledsen jag blir när jag läser det du skrev! Hoppas det inte blir alltför uppenbart för sonen utan att det är mest du som "märker" det!
    Styrkekram till din son o till dig!

• Eisa

Nej det önskar jag inte. Han är visserligen en frånvarande pappa som inte bryr sig sådär skitmycket, men jag är nöjd med vårt liv och det finns en mening med allt och jag ångrar inget och jag önskar inget, jag tar saker som de kommer bara och litar på att allt är precis som det ska vara.

• Dianas

va bra sagt Eisa, känner samma sak{#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Önskar du att ditt/dina barn hade en bättre pappa?