så ledsen..
Fick som jag tidigare sagt veta i onsdags att jag har PCO. Tack för alla förklaringar. Men jag känner mig så ledsen och nere.. Min sambo och jag har pratat om det och kommigt fram till att vi ska vänta lite med behandling osv, jag vill men ändå inte börja behandlign, varför kan inte jag som alla mina vänner som har barn bara BLI gravid. Så fruktansvärt jobbigt att bara se vännerna med sina bäbisar,sitter i våran soffa och ammar, Jag vill inte säga nått heller att jag har PCO för att stämmningen ska bli förstörd. Självklart är jag glad för deras skull, men jag känner mig så tom och ensam, sen sitter dom för varandra och klagar över att de tog 7 månader för dom att bli gravida.. Suck. Och jag kanske är egoistisk jag vet men bara så förtvivlad.
Till saken hör att jag har adhd och äter concerta och då måste jag sluta med midicinen om vi ska börja behandling, då blir mitt liv och psyke ännu jobbigare.. Jag vet inte varför jag skriver men mår bara så fruktansvärt, känns som allt bara går emot en hela tiden .. :(