• fru tok

Extrema flytningar

Är det nån som vet om man brukar kunna få ganska rikliga flytningar när man har PCO, innan mens alltså? Jag hade ÄL efter pergotime den 3 dec så väntar in BIM nu i veckan men jag har så fruktansvärt mycke flytningar, Trosorna blir genomblöta och det rinner ur mej (ursäkta informationen) Känns jätteofräscht

• Svar på tråden Extrema flytningar
  • Knasten83

fru tok skrev 2009-12-13 22:47:31 följande:

Är det nån som vet om man brukar kunna få ganska rikliga flytningar när man har PCO, innan mens alltså? Jag hade ÄL efter pergotime den 3 dec så väntar in BIM nu i veckan men jag har så fruktansvärt mycke flytningar, Trosorna blir genomblöta och det rinner ur mej (ursäkta informationen) Känns jätteofräscht
    har hört att det kan va ett gravtecken. Jag har också ganska mkt flytningar, men inte så det rinner ur mig... har pcos
  • Tvillingar11

Jag har också haft flytningar den senaste veckan, obehagligt och blött blir det! Har också pcos, men äntligen lyckats med att få en mogen äggblåsa, så det kanske beror på det.

• jessipessi

mina grav symtom var massa äckliga flytningar med första barnet.. kan ju vara ett tecken

Svar på tråden Extrema flytningar