• Winglur

SNÄLLA! Julklappstips till svärfar!!!

Jag blir helt tokig.
    Alla julklappar är klara, utom svärfars.
    Min sambo har ingen aning om vad han skulle kunna tänkas vilja ha, än mindre jag.
    Snälla, kom med tips och idéer. Den ska kosta 250-300 kr.

Lite om svärfar:
    Han jobbar i skogen, hugger flis, han är väldigt mkt "karl", gillar att mecka och sånt...
    Samtidigt är han väldigt mjuk, go och glad och lite "nallebjörn".
    Typ parfym och sånt går bort.
    Verktyg har han en massa.
    A sen kan jag inte komma på nåt mer...
    Nån som har nåt förslag?

• Svar på tråden SNÄLLA! Julklappstips till svärfar!!!
  • Menhir

Ge honom en get!

Det finns flera organisationer som man kan ge både getter, bybarnmorskor och toaletter genom.

• Örnie

Strunt i att det ska kosta si och så och ge honom något hemlagat. En burk hemgjord senap, en burk apelsinsylt, en påse småkakor. Det går i alla fall åt.

• Winglur

Oj, här rasade det in tips! :D
    Fy vad kul.
    Det är riktigt bra alltihopa, men öl korgen lät nästan bäst hittills!!! :)
    Super bra. Han är en öl kille, och han älskar korv.
    Dom brukar köpa och dela på såna där olika congaks korvar och dylikt. :P
    (dom bor ihop i husvagn när dom jobbar)

Tack alla för era tips! Verkligen, helt super.

• Lejoliv

Jag vann

(vill tillägga att en ölkorg är min favorit julklapp, även att få ) Och det behövs ingen korg, en systemkasse duger fint!

• Winglur
    Lejoliv skrev 2009-12-16 18:05:26 följande:
    Jag vann (vill tillägga att en ölkorg är min favorit julklapp, även att få ) Och det behövs ingen korg, en systemkasse duger fint!
    Haha ja jag funderade lite på vars f*n man hittar en bra korg.
    Men jag borde kunna kolla nån loppis, såg ett par stycken på Ta till vara häromdagen.
  • PsykoTeddyBear

Jag vet inte om du fått hjälp eller så men jag köper alltid till mormor julklapp fån UNICEF. Så allt man köper där går till barn i nöd så får man hem ett julkort där det står vad man köpt, brukar vara uppskattat :)

unicef.se/gavoshop

• Madbe

Bra tips med Unicef. Mitt tips är att gå på antikaffärer, auktioner och loppisar där kan man hitta massor av saker som passar till olika personer :)

• Ingrid 149

Fick nu hjälp med min julklapp till min pappa. Ölkorgen kommer passa perfekt! Tack!!! ;)

Svar på tråden SNÄLLA! Julklappstips till svärfar!!!