Lyckas behålla el inte behålla
Hur många av er har haft två missfall på raden men lyckas behålla på tredje? Skulle också vilja veta om dom som det inte gått bra för. Är själv gravid för tredje gången på 7 mån, de förra två slutade i missfall.
Hur många av er har haft två missfall på raden men lyckas behålla på tredje? Skulle också vilja veta om dom som det inte gått bra för. Är själv gravid för tredje gången på 7 mån, de förra två slutade i missfall.
Är det ingen som varit med om detta.
Tyvärr fungerade det inte tredje gången heller för oss, men på FJÄRDE!!!
Det kändes fruktansvärt tungt då vi var i "missfallssvängen" och visst ville man ge upp många gånger, men till slut funkade det och jag VET att även du kommer att lyckas
Kram//Helena
Tack för det. Såklart att vi kommer lyckas Hoppas på denna gången.
Hej!
För oss verkar det gå vägen tredje gången gillt. Har haft ett MA och ett MF, är nu i vecka 39 och väntar på att den lille skall födas.
Så ge inte upp
Jag har vart gravid tre gånger på raken och alla har slutat i mf.. Nu pausar jag till januari för att försöka igen.
Lycka till.. jag håller tummarna för dig..
Det blev ma den tredje gången också i v 11. Så det var tråkigt. Vi ska på börja vår utredning nu på onsdag, så det känns bra... Men vi kommer nog försöka igen snart...
Tack för era svar....
åh nej..........
Kramar om...
Lycka till på utredningen nu..
Tack, lycka till du med.......
Lyckades varken tredje eller fjärde gången få behålla den lill*, trots att inga fel hittades. Sen blev det inte fler försök, vi har fått barn ändå...
Lycka till!