• Anonym (Jess)

Vilken ställning brukar han komma i ?

När vi har samlag och det närmar sig för honom att komma brukar han välja att komma i missionären. Han tycker att den är skönast just då. Mig spelar det dock inte någon större roll.
    Hur funkar det hos er ?
    Brukar ni då välja någon favorit ställning som ni använder medan han tömmer eller kör ni bara olika ställningar och slumpen avgör vilken han kommer i ?

• Svar på tråden Vilken ställning brukar han komma i ?
  • Anonym (Jess)

Nån fler ?

• Dr Börje

för mig oftast när hon rider mig. Sittandes på huk med endast händerna placerade på mitt bröst. I övrigt är det enda av oss som rör vid varandra våra kön. Hon glider upp och ner längs mig...tills jag kommer.

• Anonym (olika)

det är 3 olika ställningar som verkar vara bäst. när jag rider honom, när jag står på alla fyra och han på knä bakifrån fast i snippan, också i analen.

• Anonym

det blir väl den ställning som man håller på med just då. Jag föredrar att rida, kommer åt bäst. 

• Anonym

Min kille kommer i så gott som varje ställning, men speciellt när jag rider. Då får jag själv oftast orgasm. Älskar det! {#lang_emotions_wink}

• eva95

Ställningen har ingen betydelse. Det viktiga är att han kommer i mig utan kondom.

• Anonym (sex)

Det är olika, idag var det genom att ligga på mig, ibland bakifrån och ibland genom att jag rider på honom

• lilly2006
    FredrikBBB skrev 2010-01-20 22:30:05 följande:
    Ofta den ställningen vi håller på i just då. Vanligt är hon på rygg med benen upp (butterfly?) och jag ovanpå eller en vanlig doggy. I butterfly kommer hon dessutom åt min lem och pung med handen och då kommer jag snabbare för hon rör på handen samtidigt som jag är i henne och när hon rör på handen så kan jag inte hålla igen genom att sakta ner på juckandet.
    samma här
    *the only bitch you see in my eyes is your own reflection*
  • Anonym (bakifrån)

Alltid, alltid, alltid bakifrån... Gäsp...
    Jag vet prexis när det är dags för då är det den ställningen som gäller å då vet man att det snart är över...

• Anonym (Jess)

Testar om nån fler vill svara.

• dlk
    Anonym (bakifrån) skrev 2010-03-20 22:07:48 följande:
    Alltid, alltid, alltid bakifrån... Gäsp...
    Jag vet prexis när det är dags för då är det den ställningen som gäller å då vet man att det snart är över...
    Du får väl säga nej då. Det är ju faktiskt tillåtet nu för tiden att kvinnan är med i samlaget.
  • Anonym (m)

Han kommer i alla men ibland när det går "trögt" för han blir det bakifrån eller när jag ligger på mage som en "groda" då går det fort=)

• Anonym (4 sekunder)

Spelar inte så stor roll, bara jag får mina fyra sekunder. Vad är det ni skriver om att kvinnan skall komma också? Det är väl ganska ointressant. Vill hon komma får hon göra det på egen hand.

• Anonym (voff)

doggy ;) alternativt ståendes

• Pokeus

Hon kommer som skönast och intensivast (utan fingrar) när hon rider mig. Jag kommer lättast när jag tar henne doggy i röven.

• jontebula
    Anonym skrev 2009-12-26 18:21:17 följande:

Han vill bara komma i tvåan, jag är trött på han. Inget bra är han i sängen heller och den lille han har mellan benen är inte mycket att hurra för ;)

Lol varför har du sex med han då, kan du inte få nån som är mer wellhung ?
  • Anonym (Kalle)

Bakifrån så underbart och dra ut och spruta ner fittan.

• Anonym (Maken)
    Doktorn skrev 2009-12-26 14:50:38 följande:

Jag kommer när jag kommer... Byter nog aldrig bara för att komma i rätt ställning. Det har hänt att vi bytt till doggystyle mot slutet, men det är bara för att vi båda gillar när det blir lite fasta tag just i den ställningen.

Så har det varit för mig också. Kommer i den ställning som vi kör just då. När jag var yngre kom jag ofta för fort och för det mesta i missionären. Småningom har det blivit allt svårare för mig att komma och i missionären är det i stort sett omöjligt nu. Känner av för lite helt enkelt. Så de gånger jag kommer nu är när hon rider, men också det börjar bli svårt,
  • UngGubbeinorr
    Anonym (Jess) skrev 2009-12-26 14:49:06 följande:
    ... använder medan han tömmer ..
    Vänder mig mot den formuleringen, känns rätt sunkig. 

Men bortsett, missionären ger mest närhet med den man älskar med.
Svar på tråden Vilken ställning brukar han komma i ?