Jag vill vara med en tjej, och jag vill att min man ska titta på...
Jag är så jävla kåt!! Hahahahaha... Jag vill ha riktigt skön tjejsex, och jag vill att min man ska kolla på....
Jag är så jävla kåt!! Hahahahaha... Jag vill ha riktigt skön tjejsex, och jag vill att min man ska kolla på....
Skulle jag vilja att min tjej vill också.......
Ja, min man säger sig vara heltänd på det!!! ;)
Anonym (Man) skrev 2009-12-26 18:54:31 följande:
vill oxå ha en tjej
skulle gärna göra dig o din man sällskap. Vill ha vått tjejsex
Skulle också vilja titta på när 2 tjejer leker. Och kanske vara med på ett hörn ;)
Vem vill inte se två tjejer ha det skönt.
jag brukar ha en tjej hemma som jag har sex med och min man sitter och tittar på, han brukar sitta och runka sin kuk, vi använder dildo och tunga på varandra och vi vänder oss så han ser riktigt noga hur vi gör. vi blir alla tre upphetsade av våra stunder och han uppskattar också vårt sätt att tillfredställa varandra
min kille har alltid velat se mig med en tjej.jag längtar efter en kvinnas kropp mot min
Av egen erfarenhet så säger jag bara att ibland kan det vara bättre att man håller fast vid fantasin, det kan vara nog så upphetsande. Min fd kille fantiserade jättemycket om mig tillsammans med en annan man. Efter en blöt fest så blev det så. Jag njöt och tyckte det var helt underbart att få tillfredställa min man på det viset som han drömt om så länge. Och killen jag hade sex med var vild som ett djur. Min kille var också med så det blev en riktig trekant till slut. Men kort efter det hänt så förändrades ALLT. Han såg mig som att jag varit otrogen och han började äcklas av mig för det jag gjort, trots att det var det han drömt om. Vårt förhållande sprack kort efteråt och det kändes sorgligt för jag var jättekär och lycklig tillsammans med honom. Jag kommer aldrig göra om det om jag är i ett förhållande, däremot kan jag tänka mig att göra det om det inte finns några känslor inblandade. Så tänk dig för många gånger så att du inte ångrar dig.
Skulle också gärna ha tjejsex medan en killen tittar på när vi slickar varandra och han får gärna sätta på oss båda två också.
mmmm härligt det låter
Jag vill oxå vara med en tjej medans min man tittar på men han hatar att se två tjejer ha sex :(
fast jag skulle oxå kunna tänka mig att göra det utan min man oxå
Det var såå längesedan jag hade tjejsex! Saknar att få leka med ett par bröst, och ett använda fingrar, tunga och leksaker på en annan kvinna... med eller utan publik..!
Också haft tankar om detta. Fantiserat om att jag har sex med en tjej.... slickar varandra smeker bröst osv.. och att mannen ser på... upphetsande!
Men förblir nog bara en dröm!
Jag har tittat,runkat och njutit..åh så läckert