KiaFamily skrev 2010-01-02 20:58:06 följande:
Taru: Vad skönt att Jimmie gör framsteg, blir så glad för eran skull!!!! Har du fått nån föraning om hemgång? Vi skulle få åka hem efter 1 vecka, men jag mådde inte bra, fick mjölkstockning & psyket fick sej en knäck (vart orolig hela grav, fick
Mf förra året & det tog hårt).... Dom hade så lungt på Neo när vi var där, så vi fick stanna ytterligare 1 vecka :0). Tack vare det var så lungt, så fick min sambo vara kvar oxå, natt som dag...... vi har inga fler barn, men jag saknade mina hundar & katter massa!! Mamma kom även upp ofta, så vi satt & prata utanför. Kunde ju lämna Emil hos personalen så fort det var nått, om man skulle nånstans. Mitt tips, är att du tar en liten egen permis, & ger dej ut på stan, eller bara tar en promenad & ger dej egen tid en stund! Man behöver det när man vandrar runt i korridorerna dag ut & dag in..... Bit ihop tjejen, ni kommer fixa detta!! Det är tufft & jobbigt, men det kommer bli bra...... Hör gärna av dej, om du vill prata mer om erfarenhet från Neo i borås :0).....kram
hej hej....
nej ingenting om när vi får åka hem, blir säkerligen kvar ett tag till.. sagt att vi vill ha hemsjukvård sen när d blir aktuellt..
oj... ja jag förstår att du vaar orolig över graviditeten och sen att ni hamna på neo..
det är som sagt tufft när enns barn ligger här...
ja jag vet , man måste komma ut från sjukhus väggarna emmellanåt så man inte blir helknäpp ;)
var på knalleland och fika och shoppa igår =) vad gott d gjorde!!
imorgon ska jag åka hem och sova hemma ..ska bli mysigt..
KRAM