• Pergosyskon

Flera ägglossningar med pergotime?

Kan man få ägglossning mer än en gång per månad om man äter pergotime?

Runt den 14 dec fick jag äl (kommer ej ihåg exakta datumet) men jag testa + med ägglossningstest.

Idag den 28 dec får jag plus på ägglossnings stickan igen, har lite molvärk så jag tänkte jag testar med äl test. Har även testat med graviditetstest och fått minus

Har bim den 4/1

• Svar på tråden Flera ägglossningar med pergotime?
  • Pergosyskon

Idag samma sak, minus på graviditest test o + på äl test

• Fosie

Hur har det gått för dig?
    Jag har nämligen också fått utslag två olika gånger på äl-test denna gången.
    Först på dag 10 och nu på dag 17. Tycker det känns väldigt konstigt, det kan ju inte vara två ägglossningar, det låter ju jätteknäppt. Men man vill ju veta vad som händer i kroppen...

• Pergosyskon
    Fosie skrev 2010-02-03 16:35:18 följande:
    Hur har det gått för dig? Jag har nämligen också fått utslag två olika gånger på äl-test denna gången.Först på dag 10 och nu på dag 17. Tycker det känns väldigt konstigt, det kan ju inte vara två ägglossningar, det låter ju jätteknäppt. Men man vill ju veta vad som händer i kroppen...
    jag har bara hört att man inte kan ha mer än 1 äl per mån

vi kämpar på här
  • Fosie

Nej, så vitt jag vet är det också att man bara kan ha en äl per månad.
    Men man blir ganska förvirrad när man får utslag flera gånger, just nu väntar jag på att mensen inte ska komma i alle fall. Hoppas det gick bättre denna gången än förra gången.

Svar på tråden Flera ägglossningar med pergotime?