• Stockh0lmaren

Barn som vill tjäna pengar

Hej. jag undrar om det är någon som har tips om vad en 12-åring kan göra på helgen för att tjäna lite extra pengar? Jag behöver lite brainstorming. Hon vill samla tomglas, men det är inte så lönsamt.

• Svar på tråden Barn som vill tjäna pengar
  • Attieeee

Är en 12-årig tjej som måste få in 700kr fort för att laga min mobil (tappade den i marken) någon som har något tips?????

• HemoroidosUraktus

Räkkomebderar att typ langa ganja er baxa sprit från alkisar/farsan. Hej är typ 67 år om nån vill veta.

• Pyngtmb

Hej jag är en tonåring på 14 år och jag skulle behöva 5000 kr just nu till en dator som jag ska köpa:) har någon nåt tips hur jag kan käna pengar?

• Aniiee
    Pyngtmb skrev 2016-07-06 11:59:10 följande:

Hej jag är en tonåring på 14 år och jag skulle behöva 5000 kr just nu till en dator som jag ska köpa:) har någon nåt tips hur jag kan käna pengar?

Eftersom det är sommar så är ett bra tips att gå till närmaste villaområde, knacka dörr, och fråga om de vill ha hjälp med gräsmattan/rabatterna/bärbuskarna eller något annat.
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Mac och Tinus

Hej! Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar och jag vill verkligen köpa en men mamma och pappa har så mycket just nu att betala för att vi just har flyttat... Och jag vill tjäna in ganska mycket pengar så att jag iallafall kan betala halva priset själv för då tror jag att jag kommer få???????????????? snälla svara ????????????????????????

• Marie357
    Fyra barn skrev 2010-02-23 14:22:51 följande:

Våra döttrar har nyligen börjat sälja strumpor som finns i olika modeller och färger. Det går bra för dem, de tjänar några hundra på ett par timmar under helgen. Företaget de säljer för är www.lindahlclothing.se 

Måste man inte vara en klass??? Eller förening för att sälja?
  • Esmatullah 050

Jag är 10 år behöver 9000 för en ny iPhone SNÄLLA HJÄLP PLEASE

Snälla! Snälla! Snälla! Snälla! Snälla! Snälla!
  • Ebbbro

Hej jag är en tjej på 10 år jag behöver tjäna ihop 1000 kr skulle uppskatta lite tips något som barn kan göra

• Klickerträna

Den här tråden måste va ett skämt.
    Är det samma "barn" med olika konton?

• eliasgimberg

hon kan ju sälja jultidningar... fas det beror när på året hon behöver pengar. jag är också 12 år och ska iväg på EM i höst varav det kostar 6 000, då måste jag tjäna in 3 000 eftersom vi bara går på en lön (pappa är pappaledig) så om det kommer ett bra tips så skulle jag vilja vete det!

• Annalito

hej , jag och min kompis är  03or,  jag och min kompis skulle gärna rensa ogräs  passa barn eller gå ut med hundar frö att känna lite extra pengar hör gärna av dig på min email om du är intresseradvi har mycket erfarenhet av alla dessa saker 

• Go children

Jo du kan ju göra olika uppgifter i hemmet t.ex att plocka upp disken eller stöda rummet!

Svar på tråden Barn som vill tjäna pengar