• Maria68

Finns det några blivande Juli mammor?

Jag har BF 18 juli. Är idag i 11+2. Finns det flera som vill hänga på här ?

• Svar på tråden Finns det några blivande Juli mammor?
  • Önska2

Hej, jag hänger gärna på, är i vecka 11+3 med bf den 18 juli.

Hur mår ni, känner ni av nån illamående eller trötthet? För min del har det avtagit nästan helt.

• Maria68

Hej ! Samma här. Mår bättre och är piggare. När har /ska ni på ul/vul ?

• Önska2

God fortsättning!
    Jag kommer att gå på ett ul den 13 januari, vi ska göra kub. Men det riktiga ul är inte förren i början av februari. Det ska bli spännande att få se den lilla i magen igen.
    Har du varit på ul eller när ska du gå?

• Mrs Chef

Hej på Er och God fortsättning och grattis! Hänger gärna med om det är okej.

Jag är också gravid, det känns helt konstigt att säga det, är i vecka 10+4. Jag har varit jättetrött (somnade på en konsert med Laleh) och illa mående med tycker nog att iaf tröttheten avtagit lite.
    Vul var vi på i V.7 och såg en liten liten böna med err litet pickande hjärta,ska på KUB-UL den 11:e
  • Dossen

Önskar er alla massa lycka!
    Jag ska ha 12 juni.
    Ul nästa vecka!!!

• Spettekakan

Jag ska ha runt 3 juli. Har UL 3 feb så får veta mer då. Tidigare 2 missfall i v5. Hänger gärna på!

• Önska2

Hej, idag har jag varit på Kub o ultraljud och fick se en väldigt livlig krabat i magen som vägrade vara stilla. Allt såg bra ut och vi fick bra värden.
    Nu känner jag verkligen att jag är gravid och jag är så glad att den levde (drömde mardrömmar att barnmorskan inte skulle hitta något).

Hur går det för er andra?

• Maria68

Hej ! Jo vi var på kub-test i fredags. Fick bra värden och fick se en krabat i farten.Allt såg bra ut och det känns verkligt......

Svar på tråden Finns det några blivande Juli mammor?